shockwave flash plug in loopt vast in chrome

Status
Niet open voor verdere reacties.

sweetsugarbaby

Gebruiker
Lid geworden
5 okt 2001
Berichten
865
Ik ben vaak op de site: tagged.com
Daar doe ik een spel. Dat doe ik al sinds geruime tijd. Tot gisteren werkte het perfect. Maar ineens kreeg ik gisteren het bericht: Google chrome: de volgende plug in is vastgelopen: Shockwave flash.
Ik heb al rond gekeken op het net. Het blijkt dat meer mensen er last van hebben. Maar ik kan nergens een oplossing voor het probleem vinden. Kan iemand mij helpen? Ik kan n.l. nu met Chrome het spel niet meer spelen. Chrome wordt ook afgesloten als ik de foutmelding krijg. Ik kan wel met ie op de site van tagged komen. Maar ik wil van dit probleem af. Wie kan mij helpen aan de oplossing??


ps. Ik gebruik Vista 64 op de pc.
 
Hallo Mik.

Ik heb weinig verstand van deze dingen.

Ik zie in programma's en onderdelen in het configuratiescherm staan: Adobe Flash player 10 activeX.
Is dat dan hetzelfde als Shockwave flash?? Die staat n.l. niet in programma's en onderdelen.
Zo niet, waar kan ik die shockwave dan vinden en upgraden?? Zo ja, waar kan ik adobe flash player upgraden?
Alvast bedankt voor je hulp.
 
De link waar je hem kunt downloaden staat in m'n vorige thread #2 klik op "nieuwste versie"
 
Mik:

Ik heb de laatste versie gedownload, volgens jouw link.

Maar: het werkt nog steeds niet. Als ik het spel "happy aquarium"in tagged.com open, krijg ik het volgende bericht:
Google chrome werkt niet meer en wordt afgesloten. etc.
Dan staat er boven aan het scherm: de volgende plug in is vastgelopen: shockwave flash.

Google chrome wordt dus afgesloten. Vreemd.
Wat kan ik nu nog doen?
Ik lees wel op internet dat meer mensen er last van hebben.
Heb je misschien een link naar een oudere versie van shockwave? Misschien kwam het nadat ik de laatste versie had gedownload?? Ik las dat mensen ook met facebook er last van hadden. En in meerdere browsers, niet alleen in chrome.
Wie weet raad???
 
Weet het dan ff ook niet meer,bij mij werkt alles zonder problemen hoop dat je iemand anders je nog uit de brand kan helpen.
Succes in ieder geval.
Edit: speel een video af op die site klik rechts op het scherm v.d. video en kies "about Adobe Flasfplayer" daar wordt de versie getoond die je momenteel hebt en welke je moet hebben (deze )
Hier vind je de testsite van Adobe waar je zowel je flashplayer als je shockwaveplayer kunt testen.
 
Laatst bewerkt:
ik heb versie 10.0.45.2 van adobe flash player.
Dat zegt de test. en de video die ik afspeelde op die site.
Dat is volgens mij de laatste versie.


De test met macro media authorware web player lukte niet. Ik kreeg zo'n blanco veld met een kruisje erin.

Maar het is toch vreemd. Voorheen werkte die site prima. en ineens niet meer.
 
Is ook heel vreemd,ben gister nog op die site geweest om te testen voor de rest kan ik het hier ook ff niet beoordelen.
 
Oplossing vastlopen shockwave flash

beste,

Ik heb het zelfde probleen ook op tagged.com maar ook op youtube.com
Alles wat met shockwave flash te maken zal hebben zal vast lopen wanneer je het gebruikt.
Uit eindelijk heb ik het volgende ontdekt.
Als je een Windows computer hebt dan kun je het beste je pc/laptop update.

start > besturings panneel (control panel)> Windows Update,
Als er geen updates zijn klik dan op updates zoeken of zoeken naar updates (check for updates) en instaleer de updates. Restart je pc/laptop.

9 van de 10 keer is het probleem opgelost. Als het probleem later weer voorkomt herhaal je deze stappen.


veel succes :D[
 
Laatst bewerkt:
Hier een nieuwkomer met hetzelfde probleem.
Heb het op facebook en de spelletjes daar en op een ander forum.
Erg irritant en hoop hier de oplossing te vinden.
 
vastlopen

Goedemiddag Helpmij

Mijn naam is Marlies
Bij mij is het steeds ook dat euvel van het iedere keer vastlopen van de flash pluf van Google Chrome
Of het nu is bij Tagged of bij FaceBook het is en blijft irritant
Weet er nu iemand een oplossing voor
Ik ben niet zo technies met de pc maar dit is ook niets
Alvast bedankt en groetjes van Marlies
 
Hoi


Ik heb ook dit probleem bij chrome, firefox en ie

ik snap het niet meer?

Sommige zeggen dat je een eerdere versie van flashplayer moet downloaden maar in chrome kan dat niet en voor firefox en ie kan ik het niet vinden.

Ik heb ook gehoord dat het probleem voorkomt bij 64 bit computers.

Mar ik kom er niet meer uit en als het vastloopt dan gaat mijn computer ook vreemd doen.


?????????????????????????????????????


Kan iemand helpen?
 
Kheb hiero ook erg veel last van, kreeg het net zelfs op deze site... Moet ik maar beter IE gebruiken?
 
Topic is van 2010 en dus lang niet actueel meer. Daarbij is het niet toegestaan mee te liften in iemand zijn / haar topic. Graag een eigen topic aanmaken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan