bezig met verzenden. Hoe kan ik dit stoppen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

kanyarat

Verenigingslid
Lid geworden
24 sep 2004
Berichten
1.005
Hallo,
Ik heb per ongeluk een mail verstuurd met een aantal foto's als bijlage zonder deze foto's te verkleinen. Nu is dat bestand veel te groot en is outlook constant bezig met verzenden. Verwijderen of openen gaat niet want dan krijg ik de melding "bestand word al verzonden". Als ik de pc uit- en weer aanzet, outlook open, dan begint gelijk het verzenden weer. Hoe is dit te stoppen?
mvrgr. Kanyarat.
 
er is een optie verzenden en ontvangen bij openen en die kan je aan en uit zetten echter denk ik dat jij in jouw situatie net zo goed het proces toch kan laten gaan want zal ook geen dagen duren :)
 
Hoi,

De oplossing is eenvoudig.
Haal - voordat je Outlook start - de (inter-)netwerkkabel op de betreffende computer los of schakel de draadloze netwerkkaart uit, of zet de router even uit.

De oorzaak van het niet kunnen verwijderen van de betreffende mail is, dat Outlook - zodra je deze opstart - probeert het mailtje steeds weer te verzenden. Je kunt hem nu niet verwijderen omdat hij 'in gebruik' is.
Door de internetverbinding te onderbreken, kán Outlook het proces van verzenden en ontvangen niet starten en dus blijft het te verzenden mailtje 'niet in gebruik'.
Je kunt het nu verwijderen en hierna de internetverbinding weer herstellen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan