Ps3 games goedkoop kopen

Status
Niet open voor verdere reacties.

12sven96

Gebruiker
Lid geworden
18 jan 2010
Hallo,

Weet iemand waar je goedkoop Ps3 games kan kopen.
In Nederland of buitenland.

Mvg, Sven

Ja maar dat houdt in dat je dus ook je PS3 om moet bouwen.

PS3 games zou je goedkoop uit landen zoals polen, tsjechie enz kunnen halen.
Ik weet dat de site www.g2play.net heel goedkoop PC games uit die landen opkoopt. Alleen vertrouw ik die site niet zo, anderen weer wel.

Weet niet of er ook zo'n site voor PS3 games is.

Suc6 :thumb:

heb hier 13 games voor 200 euro voorje

Beste sven ik heb hier de volgende spellen in nieuw staat

God of war 3
infamous
prototype
resident evil 5
devil may cry 4
oblivion elder scrolls 4 goty edition
tony hawk project 8
shaun white snowboarding
mirrors edge
heavenly sword
the orange box das een 5 in1 game
assassins creed 1 en 2

dit alles voor maar 200 euro

laat het me evene als je genteresseerd bent

mvg Remy van Dam

Goods4You

Goods4You verkoopt ook goede spellen voor diverse console's.

Gamemania ook, is eerder genoemd.

Verder kun je eens kijken op Ebay, als je een beetje mazzel hebt kun je daar ook voor een prikkie games kopen.

Ik koop wel eens wat bij www.gamesgratisthuis.nl. Wel goedkoop maar ze hebben alleen niet zo veel, moet maar net tussenzitten wat je zoekt. Uit het buitenland durf ik niet zo goed. Ik heb geen creditcard voor die engelse sites en uit polen vertrouw ik toch ook niet hoor. Ik weet dat in Duitsland games vaak in het duits worden uitgegeven, ik kan me zo voorstellen dat dat verder naar het oosten ook in de eigen taal gebeurt.

VGP

Een site in Canada, betalen kan via Paypal en het schijnt erg betrouwbaar te zijn.
Nieuwe games zijn er veel goedkoper, echter kunnen de shippingskosten een beetje oplopen.

Ik koop mijn games bij http://dump2000.com ,iedere laatste week van de maand geven ze 10% korting op alles

hallo allemaal,

ik koop mijn games op www.gametempel.nl deze site is echt vet goedkoop en hebben veel exclusieve artikelen ook zoals import games,merchandise en skins zeker de moeite waard ff te checken als je een goedkope gamestore zoekt! als ik gewoon in de winkel koop dan ga ik ook naar gamemania net als jullie dus lol maar ben je wel flink duurder uit vind 60 euro voor een game echt belachelijk.....

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan