Website online

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik vind het menu eerlijk gezegd verwarrend. Het zou beter zijn als er een visueel verschil zat tussen de verschillende niveaus, door grote, kleur en/of positie. Er zit nu weliswaar verschil tussen de achtergronden maar het is wel erg subtiel.

Het is misschien niet zo handig om als enige voorbeeld in je portfolio een site te hebben die is afgelast.

De site werkt totaal niet als het raam van de browser te klein is, het menu verdwijnt gewoon en valt niet meer te bereiken. Goed, in de meeste gevallen zullen mensen het niet merken, maar niet iedereen werkt altijd emt gemaximaliseerde vensters.

Deze tekst hoort niet thuis in de 21e eeuw :p
Mijn websites zijn Cross Browser Compatible dat betekend
dat ze in de 6 meest gebruikte browsers werken.
Als u een van deze browsers hebt werken de meeste site's.

Deze browsers zijn :
Netscape Navigator
Vrijwel niemand gebruikt dat ding nog, hij wordt niet eens meer ontwikkeld.
(en betekent moet met t)
oh en, klein detail, dit is tegenwoordig het officiële Opera logo.

Laatst bewerkt:
Ok;)

ik heb niet het officieel logo gebruikt ik heb ze van een vriend die heeft ze gemaakt

Ik ben zelf ook niet helemaal tevreden over het ontwerp.
ik zal er vanavond even aan knutselen en dan zal ik wel melden hoe ver ik ben
als je ondertussen wilt zien kun je hier kijken :

Test Ruimte

hier test ik alles
als je nog tips/suggesties hebt hoor ik het graag.

Brian van der Horst

Laatst bewerkt:
http://www.roboticprogrammer.com/index.php?id=Gebruikers&sub=2
Leeg Item, Leeg Item, Leeg Item?

1RV34
De voorbeelden die jij wilt laten zien zijn niet online. Daarnaast zeg je dat hij een vriend is, oftewel hij kan stoppen wanneer hij wil zelfs midden in een project. Dat kan klanten afschrikken.

Verder las ik dat je mails wilt laten versturen via JavaScript. Ikzelf zou voor PHP kiezen aangezien degene die het mailtje verstuurt dan niet jouw e-mailadres kan krijgen.

Technisch gesproken kan ik je geen advies of commentaar geven, maar als ik op zoek zou zijn naar iemand om een website voor mij te maken, zou ik jou niet kiezen in ieder geval, ziet er echt niet uit.

@5i5
Ik verstuur de mails ook via de mail functie met PHP
de Javascript gebruik ik om de velden te controleren

De voorbeelden zijn toevallig ent offline gehaald ivm herbouwen
en de lege items zijn mee gerekend dan u ;)

Het herbouwen schiet al op ik hoop binnenkort een betere site te laten zien

Hier en daar ontbreken hoofdletters aan het begin van een zin.
Staat slordig.

Update

Ik heb de website nu veranderd:

Klik Hier

En ik vroeg me af of de indeling goed is,
Het menu stuurt je telkens naar index.php tot nu toe dat klopt
er is ook nog geen inhoud die komt nog.

Als iemand nog tips heeft voor het inhoud gedeelte dan hoor ik ze graag.

En als iemand nog andere woorden heeft voor:
Compatibiliteit
Voorbeelden

Dan hoor ik het graag,
Brian van der Horst

ik zou een andere kleur kiezen voor het blauwe en oranje boven en rechts van je inhoud.
en misschien kun je het rechter menu wat aanpassen dat het er net zo mooi uitziet als het bovenste menu.

cool dat je goede url's hebt en toch maar 1 pagina nodig hebt!
ziet er verder goed uit.

Ecross

Inderdaad, iets lichtere kleuren doen het vaak beter dan donkere kleuren.

Iets wat me tijdens het klikken nog even opviel was op http://www.roboticprogrammer.com/index.php?id=DJHieper&sub=3 staat werdt met dt. Dat is onmogelijk! Elke basisschool leraar zo schreeuwen: dt in de verleden tijd kan niet! (Behalve bij ge dan, maar dat vergeten ze altijd te zeggen.)

Ok ja ik had al door dat de spelling op de oude pagina fout is en de site is ook verbouwd en nu te zien op de test pagina
de kleuren heb ik al weg dat was voor een vriend van mij die alle graphics doet makkelijker om dan te zien wat waar komt

Brian

1. fix dit en dit. Standaard, voortaan altijd doen!
2. je menu kan beter met bv. li's. Nu zijn het divjes, maar zelfs deze kunnen weg en dan gewoon de a's stylen.
3. de 2 voorbeeld pagina's van 'voorbeeld' werken niet (404)
4. fluoriserend groen is nou niet echt mijn kleur. Zo ziet een donkere achtergrond er ook niet professioneel uit.​
Ohja, en waarom is je website minimaal 1024 breedt? Het mooie van html/css is juist dat alles altijd mee schaalt. Mijn website heeft bv. een minimum van 400px, dat's de breedte van het menu + zijkanten + 100px content.

Laatst bewerkt:
@vegras
1. Zal ik even doen dit heb ik al 1 keer eerder gedaan en toen alles weggehaald maar veel updates veel bugs.
2. Li's gaf hele rare problemen met de hoogte en daarom heb ik expres voor div's gekozen dit hou ik zo omdat het in principe gewoon werkt en goed is.
3. De website is nog neit volledig klaar.
4. De kleur kwam ik om 4 uur achter vanochtend maar toen sliep mijn grafische tekenaar al dat zal ik zo meteen even melden.

5. ik heb dat expres zo gedaan omdat ik dat fijner vindt.

Brian

het is een beetje een basis website en sommige dingen zijn wat onbeschoft of komen niet echt klantvriendelijk over.
onder contact:

voorbeeld:
Kies degene die u zoekt,ik zal hem zo snel mogelijk beantwoorden. Kan veel klantvrienelijker:
dit staat namelijk al veel beter:
Kies het formulier dat u nodig hebt en ik probeer u zo snel mogelijk antwoord te geven.

de namen van de formulieren kunnen ook wel iets duidelijker.
wat bedoel je met feedback? waarover moeten we feedback geven?
wat bedoel je met aanvraag? wat moeten we aanvragen?

onder voorbeelden staat dit:
Kijkt u gerust verder. dit is netter: Neem gerust een kijkje op de site.

op de homepage:
Weet u echter niet hoe u dit moet gaan aanpakken > Weet u echter niet hoe u dit moet gaan doen? / Weet u echter niet hoe dit moet?

U zegt maar hoe u het wilt hebben en wij maken het > U zegt hoe het eruit moet komen te zien, en wij maken het.

Verder een leesteken zoals een , mag ook wel op de homepage.

maar voor de rest werkt alles goed, de site is makkelijk te overzien en je kan er niet verdwalen.

als je de volgende dingen aanpast ziet het er nog beter uit:thumb:

als je vragen of opmerkingen hebt over het geen dat ik heb getypt dan hoor ik het wel:thumb:

zijn kleine tips maar sommige mensen lezen neit heel je site dus weten niet precies waar het dan over gaat.

@RoboticPro

ziet er vet uit met dat "stralende" er om heen,
zorg wel dat het rechter menu nog herkenbaar blijft,
want ik herkende het rechter menu pas toen ik er met mijn muis over heen ging :d

en kijk ook nog even naar je javascript, want in firefox (met web developers toolbar) zie ik dat er nog een hoop foutjes in zitten.

ziet er verder mooi uit,

Ecross

@ecross De enig Javascript gebruikt is de LightBox dus de fouten zou ik zo niet kunnen oplossen.
ik zal ricardo(doet de graphics) even vragen of hij klaar is met het submenu plaatje dan wordt het wat overzichtelijker

@whisper380
en bedankt voor de tips ik zal ze zeker vanavond verwerken;)

Brian

ik zal morgen dan nog wel een keer kijken naar je website

Een paar mensen hadden het erover dat mijn naam te groot is en moeilijk te onthouden,
dus ik heb een andere gevonden.

vdHorst Webdesign

Makkelijk te onthouden.

Ondertussen heb ik 2 formulieren toegevoegd en is de site bijna af.

Het submenu komt er vanavond bij.(de graphics)

Brian

Laatst bewerkt:
*kickje*

Er is lang niet gereageerd en de site is nu officieel online.

http://www.roboticprogrammer.com

ik zit er aan te denken om zelf een paar voorbeeld sites te maken heeft iemand suggesties voor een onderwerp/stijl of gewoon een opdracht?

Als er nog enige Fouten Suggesties, Op/Aanmerkingen zijn kunt U het altijd melden.

Brian van der Horst

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan