• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Kasboek in exel

Status
Niet open voor verdere reacties.

zandwich

Gebruiker
Lid geworden
1 jan 2010
goede avond kenners. er heeft iemand een exel kasboek gemaakt waar ik heel blij mee ben, maar nu ik naar juni ga dan telt het kasboek niet door hoe kan ik dit verhelpen? Ik ben echt een kluns op dit gebied:evil:

het kasboek bestaat uit twee mogelijkheden uitgave en inkomsten onderaan komt een bedrag te staan wat er in de kas moet zitten alle inkomsten en dan de uitgave ervan afgetrokken.
Als je dan van mei naar juni gaat komt bovenaan juni te staan saldo vorrige maand. Dit is tot mei goed gegaan maar in juni staat er niets. Als ik het dan handmatig doe gebeurt er ook niets
Hij telt dus niet door.

Laatst bewerkt:
Beste,

Zoals je het nu omschreven hebt is het met een blindoek voor prijsschieten . . . .
Probeer het eens met een voorbeeldbestandje, ontdaan van gevoelige en prive info.

Succes,

Beste,

Zoals je het nu omschreven hebt is het met een blindoek voor prijsschieten . . . .
Probeer het eens met een voorbeeldbestandje, ontdaan van gevoelige en prive info.

Succes,

Ik zou je graag een leeg exemplaar toe sturen dan kun je kijken

Zandwich,

Als je een leeg exemplaar, al dan niet verder uitgekleed, hier kunt posten dan zijn er meer die mee kunnen denken met de oplossing.
Alleen als je het niet voor elkaar krijgt om hem hier te kunnen posten zou mail een uiterste redding zijn.

P.S.
Als je je berichten ook op een ander forum plaatst is het wel zo netjes om hier de link te plaatsten zodat vrijwilligers geen dubbel werk hoeven te doen. Bedankt.

Laatst bewerkt:
Kijk eens naar de cellen C3, E3 en G3 op het blad februari. Ik vermoed dat je dan de mogelijke oplossing ziet?

Voer in blad januari in één van de cellen C4 of D4 tot en met C21 of D21 eens wat getalletjes in en kijk wat er gebeurt in cel C3 op blad februari.

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Deze kan dus ook worden gesloten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan