Windows 7 Touchscreen Instellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

jyppino

Gebruiker
Lid geworden
6 sep 2009
Berichten
285
Ik heb een Packared Bell viseo 200T touch Edition gekocht en aangesloten op mijn pc met windows 7.
Ik dacht, hij zou het meteen doen maar dat is niet zo. Dus ik pak de handleiding erbij.
In de handleiding staat:
1. Ga naar controlpaneel en klik op hardware & geluid (neem aan dat controlpaneel het Configuratiescherm is)
2. Klik op tablet PC instellingen en een venster springt op.

Hier gaat het fout. In het configuratiescherm>Hardware & geluiden staat helemaal geen Tablet PC Instellingen.

Doe ik iets fout, moet ik nog een driver downloaden? Wat nu?

Alvast bedankt
 
Voor zover bekend zijn er geen drivers beschikbaar voor de Packard Bell Viseo 200T. Het scherm zou volledig compatibel met Windows 7 moeten zijn.
Wellicht dat er met het controlepaneel iets bij de geïnstalleerde software bedoeld wordt...
 
Laatst bewerkt:
Als ik op naar het volgende ga:
Start > Rechtermuisknop op Computer + eigenschappen

Hier staat het volgende:
Pen en aanraken: Pen- of aanraakinvoer is niet beschikbaar voor dit beeldscherm

Het lijkt erop dat de Touchscreen niet word herkent als 'touchscreen'.

???
 
Ik heb het probleem al gevonden.
Mijn PC is van packard bell en al hun pc voor 27 juni 2009 zijn niet volledig compatible met windows 7.
Aangezien mijn pc in mei 2009 is gemaakt, werkt het niet.

Toch bedankt voor uw reactie,

Jyppino
 
Dat kan het inderdaad verklaren. Het touchscreen werkt alleen met een volledige versie van windows 7.
Graag gedaan en succes ermee.
 
Ik heb het probleem al gevonden.
Mijn PC is van packard bell en al hun pc voor 27 juni 2009 zijn niet volledig compatible met windows 7.
Aangezien mijn pc in mei 2009 is gemaakt, werkt het niet.

Toch bedankt voor uw reactie,

Jyppino


Hallo, ik heb letterlijk hetzelfde probleem. Is er echt geen oplossing voor?
Op de PackardBell website heb ik namelijk wel drivers gevonden voor elk besturingssysteem alleen heb ik geen flauw idee waar ik die moet plaatsen. Het zijn geen drivers die zichzelf installeren.
Als je inmiddels een oplossing hebt gevonden hoor ik het graag.

Groeten,

Jerrelino
 
Hallo, ik heb letterlijk hetzelfde probleem. Is er echt geen oplossing voor?
Op de PackardBell website heb ik namelijk wel drivers gevonden voor elk besturingssysteem alleen heb ik geen flauw idee waar ik die moet plaatsen. Het zijn geen drivers die zichzelf installeren.
Als je inmiddels een oplossing hebt gevonden hoor ik het graag.

Groeten,

Jerrelino

Hey,

ze (packard bell) zeiden dat je zou kunnen proberen om windows 7 op je pc te zetten zonder een upgrade (clean install of fresh install heete het dacht ik). Ook wist ik niet waar ik die drivers moest plaatsen. Ik heb de scherm gewoon terug gestuurd en mijn geld teruggekregen.

Groeten,

Jyppino
 
Hey,

ze (packard bell) zeiden dat je zou kunnen proberen om windows 7 op je pc te zetten zonder een upgrade (clean install of fresh install heete het dacht ik). Ook wist ik niet waar ik die drivers moest plaatsen. Ik heb de scherm gewoon terug gestuurd en mijn geld teruggekregen.

Groeten,

Jyppino


Hallo,

Wat jammer nou, ik hou het scherm en zoek gewoon een pc die oorspronkelijk windows 7 is.

Bedankt voor je reactie.

Groeten
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan