Office 2010 installeren lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Snoopy2108

Gebruiker
Lid geworden
16 apr 2010
Berichten
24
Hallo allemaal,

Ik heb vanmorgen mijn pc geformateerd en windows 7 ultimate 32 bit weer geinstalleerd en office 2010 maar die heb ik verwijderd omdat de bruoblad icone van office verdwenen nu heb ik office via software verwijderd opnieuw opgestart en weer geprobeerd te installeerd maar nu geef office aan ( er tijdens de installatie een fout opgetreden en word gestop)

Ik kan nergens zien wat de fou is maar hoe krijg ik hem wel geinstalleerd zonder opnieuw te formateren.

Ik heb cc cleaner en een register programma laten lopen maar dan heeft geen effect op her installatie.

Groetjes Rene
 
ik heb het geprobeerd maar het werkt niet kan alleen dat programma installeren maar niet uitvoeren en office installeren erna lukt ook niet nu heb ik geen office eropstaan.
 
Je kunt dit eens proberen.
 
Laatst bewerkt:
Ik test office 2010 al sinds het begin van ......... nu vorige maand wilde ik op mijn tweede pc dezelfde office 2010 zetten van destijds de testdownload echter dit werkte niet meer , ik heb een nieuwe license key moeten aanvragen om mijn tweede versie terug werkende te krijgen > waarschijnlijk zal je ook terug een key moeten aanvragen .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan