Mac OS op me pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

in my life

Gebruiker
Lid geworden
19 dec 2007
Berichten
297
Hey,

dit weekend is er een speciaal weekend op tf2, als je op een pc met mac OS inlogt krijg je een special hat. Nu heb ik zelf geen pc met een mac OS maar ik heb hier wel een pctje over waar ik eventueel een mac OS op zou kunnen zetten. Is dit mogelijk? Ik heb even gezocht maar hoe heet een mac OS als je die wilt downloaden? (je zoekt bijvoorbeeld op windows 7 en niet op microsoft OS)


mvg,

InMyLife.
 
Ja, het is mogelijk, dat sowieso... Ik heb Mac OS X wel eens op mijn Asus notebook gehad... Probeer iATKOS, die gebruikte ik... Weet niet of er inmiddels een Snow Leopard versie is, toen ik 'm had (eind 2009) was er alleen t/m Leopard.

EDIT: Volgens de "regels" van Apple is het alleen toegestaan om Mac OS X te installeren op een Mac, maar juristen zijn erachter gekomen dat je dat ook kunt interpreteren als "alleen op computers met het Apple logo erop" ;) ff een Apple sticker erop dus :p

Gr. Robin
 
Laatst bewerkt:
ff op internet zoeke naar apple x86 dan vind je wel een download
iso ff brande en installeren maar
 
mac os op pc

Hallo,

Ik heb al filmpjes gekeken op het internet, google afgezocht maar kom er tog net niet uit hoe ik nou mac os x op mijn HP Mini 210-1085 NR instaleer. Ik zou dit heel graag willen omdat ik zelf veel liever werk met mac os dan met windows (een mac machine is mij te duur) Zou iemand mij kunnen vertellen in stappen hoe dit zou moeten? Met vriendelijke groet,

Huib
 
Zoals Robbinski12 al zei: Mac Os mag eigenlijk niet op een gewone pc. Ik heb het wel eens gedaan, maar met gevolg dat veel dingen (zoals USB poorten) niet werkten.

Kortom, als je mac op een gewone pc wil installeren, zullen er BIJNA altijd mankementen optreden in je systeem.
 
MAC OS-X Snow installeren op HP Netbook

Het is mogelijk MAC te installeren op een HP Mini netbook.Bezoek even www.muzzle.nl en kom je van zelf achter op welke manier kan je MAC installeren.

Groeten,
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan