Loopt vast bij windows laden, wellicht processor?

Status
Niet open voor verdere reacties.

deaapdaar

Gebruiker
Lid geworden
19 mei 2008
Beste mensen,

laatst brak het plastic pootje van de bracket van mijn cpu koeler daardoor ging mijn pc steeds aan en uit.
ik kwam er later achter dat dit het probleem was en heb nog een week met een stabiele temperatuur gedraaid die onder de 60 graden bleef. sinds vandaag liep mijn pc opeens vast dus ik reset hem en kom later terug en toen liep die vast bij het laden van windows vista als het groene balkje komt. ik heb de vista cd erin gedaan en hersteld dit had ook geen succes. nu mijn vraag: is mijn processor nu dood of ligt het wellicht aan me harde schijf? was van plan een nieuw moederbord te halen met dezelfde socket maar als mijn cpu nu ook dood is moet ik andere plannen maken.

Bedankt,

Jonno

Ik heb zojuist in veilige modus kunnen komen dus ik neem aan dat er niks aan de hand is met mijn processor. ik heb systeemherstel gedaan met een versie die toen wel werkte maar loopt hij nog steeds vast bij het laden van windows

Kunnen verschillende dingen zijn. Je geheugen, je hardeschijf, je processor, je videokaart. Ik zou beginnen met de videokaart driver te verwijderen in Veilige modus. Dit omdat Windows dan wel opstart en niet alle drivers laad.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan