hoe "Delphi Cryptography Package" te installeren in Borland delphi 7

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lijkt mij dat het volgende zou kunnen/moeten werken:

- Pak alles ("DCPcrypt v2 Beta 3") uit in een eigen map (incl. submappen)
- Open DCPdelphi6.dpk binnen Delphi via File -> Open
Ik neem aan dat er dan een soort [Install] knop o.i.d. beschikbaar komt waar je op klikken kunt.
- Voeg de map die je gebruikt hebt om in uit te pakken toe als Library:
Tools -> Environment Options, tabblad Library, klik de [...] knop bij/naast "Library path" edit-box.
Voeg in het "Directories" dialog venster de map toe waar je het pakket had uitgepakt.

Druk zo vaak Ok etc. als nodig is.

Evt. kan het zijn dat je DCPdelphi6.cfg nog moet aanpassen: Er staat daar 2x een padnaam in die verwijst naar een delphi6 submap. Het zou kunnen zijn dat dat bij jou aangepast moet worden aan jouw situatie, bijv. dat het verwijst naar een delphi7 submap.

De instructie is een mix van wat de Readme.txt zegt over installatie en instructies die ik op Google vond met betrekking tot het gebruik van .dpk bestanden in Delphi. Hopelijk werkt dit.

Succes,

Tijs.
 
als eerste heel erg bedankt voor het antwoorden, alleen lukt het me niet echt...

- Ik heb de package succesvol uitgepakt in: C:\Program Files\Borland\Delphi7
- Ik heb het succesvol geïnstalleerd

Maar verder dan dit kom ik helaas niet. Ik heb het pad van "Library path" veranderd naar:
$(DELPHI)\Lib;$(DELPHI)\Bin;$(DELPHI)\Imports;$(DELPHI)\Projects\Bpl;$(DELPHI)\Rave5\Lib;C:\Program Files\Borland\dcpcrypt2
(Alles voor "C:\Program Files\Borland\dcpcrypt2" staat er automatisch )

Dit staat in de "DCPdelphi6.cfg"

-LE"c:\program files\borland\delphi7\Projects\Bpl"
-LN"c:\program files\borland\delphi7\Projects\Bpl"
 
Laatst bewerkt:
Heel jammer dat die Readme.txt zo ******* weinig informatie bevatte over de installatie, namelijk maar een regel of 3.

Ik zou het dan niet meer weten. Misschien een plan om de programmeur te mailen (het e-mail adres staat op de website) en hem uitgebreidere instructies te vragen dan in die Readme.txt staat.
Zorg ervoor dat je in het onderwerpvak minstens het woord "DCPcrypt" laat vallen, anders slaat hij je bericht misschien meteen over.
Make sure the subject line is something noticeable e.g. "DCPcrypt". If you don't get a reply within a week or two then try sending your message again. I'm getting very annoyed by all the spam...

Succes,

Tijs.
 
oke, ik zal hem vandaag nog mailen :)
Heel erg bedankt voor de hulp :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan