Nokia 6300: toetsen doen vreemd

Status
Niet open voor verdere reacties.

semmie

Gebruiker
Lid geworden
23 sep 2007
Berichten
32
De toetsen boven het cijfertableau reageren erg vreemd. De linkerselectietoets geeft een 4 in beeld, de rechter en 6. De bladertoets, beltoets en eindetoets reageren ook compleet vreemd. Ik kan deze toetsen dus niet meer normaal gebruiken en zo heb ik dus helemaal niets aan de telefoon. Je kan niet meer scrollen door de menu's, en als je helemaal vast zit rest alleen nog maar de telefoon uitzetten en opnieuw proberen. Je komt dan in dezelfde ellende terecht. Ook het verwijderen van de batterij helpt niet.
Hoe krijg ik m'n telefoon weer gewoon werkend??
 
ook al een hard reset geprobeerd.. niet alleen stroom eraf... en anders terug naar de winkel
 
Helaas lukt het me niet deze code in te toetsen doordat de toetsen niet doen wat ze zouden moeten doen.
Volgens mij is het fout gegaan na het maken van een back-up. Kan ik een virus hebben of kan dat niet op je telefoon?
 
De kans dat je een virus op je gsm hebt, is heel erg klein.
Zowiezo omdat de 6300 geen 'smartphone' is en dus geen besturingssysteem (Symbian) heeft.
Hooguit zou je via bluetooth iets van een virus binnen gehaald kunnen hebben, maar dat los je op
met de hard reset...
 
Ja dit heb ik gisteravond ook ineens gekregen. mijn toets 4 die geeft opties aan mij toets 5 sms ene mij toets 6 terug optie en ik kan nu geen reset doen want deze toetsen werken niet wie kan me misschien helpen?

Alvast bedankt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan