Geluid invoegen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Peer31

Gebruiker
Lid geworden
28 aug 2008
Berichten
239
Hallo Helpers,

Ben bezig met een diapresentatie, het lukt me niet om muziek in te voeren voor de hele presentatie.
Ik wil nl een achtergrondmuziekje bij mijn fotopresentatie.
Het is wel mogelijk om muziek te zetten bij de eerste dia, maar ik zou dan graag deze muziek laten doorlopen bij alle dia's.
Er moet ergens een instelling zijn die bij elke pause en volgende dia de muziek laat doorlopen.
Een keer zette ik muziek bij de laatste dia, deze speelde prompt af en toen de presentatie weer vooraan begon, speelde de melodie netjes door, bij alle dia's. Vanaf de eerste dia kon ik geen melodie laten doorlopen.
Groetjes,
Peer
 
Ik zou volgende proberen :


Kies diawissel

daarin overgang wijzigen en daaronder 'geluid'
vink aan : "herhalen tot volgend geluid".


Lukt dat ? Succes toch.

Groetjes
IvoHs
 
Ivo,

Het werkt niet
Bij Diawissel kom ik niet verder!
Gr.Peer
 
Dag Peer31,



bij mij lukt het wel, ik wou het laten zien maar ik slaag er niet in een bijlage toe te voegen, ik zoek verder

Groetjes
IvoHs
 
zou dit lukken ? Neen dus, ik zoek verder




Groetjes
IvoHs
 
Laatst bewerkt:
Ivo,
Het gaat om het volgende probleem: De presentatie wordt vlot afgespeeld, automatisch zelfs ( zo ingesteld ), maar de muziek begint telkens bij elke dia opnieuw. Ik wil dat de muziek bij de eerste dia begint en door blijft lopen tot en met de laatste dia.
Het is een storend als je telkens het zelfde deuntje hoort. Maar misschien kan het wel niet anders. Er worden wel geluidsovergangen gegeven die je kunt gebruiken, bijv een camera-geluid.
Groetjes,
Peer
 
Peer,


ik denk wel dat ik de oplossing heb en ik wil die hier plaatsen alleen lukt mij dat niet. Ik moet het bestand in "Beheer bijlagen" verslepen en dat lukt mij niet. Vind ik wel jammer. Mijn tekening krijg ik hier niet.

Even proberen met tekst alleen mij verstaanbaar te maken.


1, kies een geluid : je kan kiezen uit een gegeven geluid of 'ander geluid' geeft de mogelijkheid om eigen muziek, geluid in te voeren. (Er zit hier ook de keuze 'afspelen vorig geluid stopzetten, maar dat is iets anders)

2, Vink aan : “herhalen tot volgend geluid”. In dit geval moet je ergens ofwel het geluid stoppen ofwel een nieuw geluid invoeren. Als je bij de 2de dia instelt 'stoppen' dan gaat de muziek uiteraard niet verder.

Is dat begrijpelijk ?

Groetjes
IvoHs
 
Peer,

een tekening invoegen lukt mij wel. Kan je volgen aan de hand van deze tekening ?


Groetjes
IvoHs
 

Bijlagen

  • diawissel impress.jpg
    diawissel impress.jpg
    95,3 KB · Weergaven: 195
Beste Ivo,

Alles zoals jij zegt, klopt.
Misschien kan het geluid niet doorlopen?
Groetjes,
Peer
 
Dag Peer,

Gebruik jij ook de versie 3.2 van Open Office ? Als jij alles inderdaad hetzelfde doet zou ik zeggen dat het resultaat ook hetzelfde zou zijn.

Intussen ben ik te weten gekomen waarom ik geen voorbeeld kan posten : ze zijn te groot om hier te plaatsen. Ook als ik de presentatie omzet naar PDF blijft deze te groot. Dus, nogal resoluut : je vindt deze presentatie op deze link
Bekijk de instellingen zou ik zeggen en hopelijk geraak je toch aan je doorlopende muziek.

O ja, je krijgt een 'alleen lezen bestand' dus eerst even opslaan en dan kan je wel zien bij 'diawissel'


Uiteindelijk is het opnieuw installeren van Open Office een laatste optie die ik nog kan bedenken.

Groetjes
Ivo
 
Laatst bewerkt:
Hallo Ivo,
Ik heb inderdaad OO 3.2 en bekijk de zaak nog eens rustig.
Bedankt
Groetjes,
Peer
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan