Panic: we are hanging here

Status
Niet open voor verdere reacties.

murdoch201

Gebruiker
Lid geworden
31 mei 2008
Berichten
336
Hoi,

ik heb Mac OS X 10.3. Maar ik wou upgraden naar 10.5. Ik kon een CD lenen van een vriend, maar aangezien ik de bestanden graag nog had voor je weet maar nooit heb ik die gekopiëerd naar mijn USB. Nu staat alles op de USB, en druk ik bij het opstarten op Alt. Dan krijg ik de keuze wat ik wil booten. Dus ik klik dan op de USB, er verschijnt een appeltje, en daarna komt er allemaal tekst op het scherm en staat er vanonder:" Panic: we here hanging here..."
en dan stopt hij.

Weet iemand wat dit is en hoe ik dit kan oplossen? Normaal moest het lukken, installeren van USB.
 
Ik heb geen verstand van Apple maar die USB stick moet je toch bootable maken ?

Op een PC kun je ook niet zomaar alle bestanden van een (bootable) CD kopieren naar een USB stick, je moet nog iets extra's doen om die USB stick bootable te maken.

Maar misschien is dit niet op een Apple van toepassing.

Groeten Marcel
 
Ik heb de herstel functie in Mac gebruikt. Daarmee word echt alles op de CD gekopieerd naar de USB. En volgens de handleiding zou hij dan perfect kunnen booten. De installatie zonder booten werkte ook goed, (totdat hij natuurlijk zegt "u moet nu de computer opnieuw opstarten voor te kunnen installeren")

ik hoop dat dit opgelost geraakt, anders gooi ik die Mac zo terug de kast in :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan