Nou voruit dan maar, aangezien morgen de werkweek weer begint, en jullie allemaal intensief gamen.. erm werken ;D en office programma's vergt toch en hoop grafisch zet ik de dingen die ik heb gedaan op een rijtje.
1. ik deed dit: in de BIOS (bij het starten op f2) ging ik naar het 2e tab, daar staar ergens VGA, en die staat op reserved, zet deze op windows vista/7 en save+exit uit BIOS.
2. Mocht hij nog niet werken, download via
www.asus.nl onder VGA de chipset driver bij chipset en VGA én de Nvidia driver:
http://www.asus.nl/product.aspx?P_ID=CxCSToy6IYz5lHKo
3. Hij werkte nog niet, maar misschien komt het omdat ik eerst heb gekloot met mijn intel chipset en mijn Nvidia drivers, dus bij sommigen zal het al werken, maar mocht jij ook zo'n computernerd zijn en zelf wat drivers deïnstalleren etc het volgende: ik kreeg dus de foutmelding:
U gebruikt momenteel geen beeldscherm dat aangesloten is op een NVIDIA GPU
En hier zocht ik natuurlijk naar en ik kwam op een of ander forum en downloadde uiteindelijk dit bestand:
http://us.download.nvidia.com/Window...ional_beta.exe
4. De setup lijkt heeeeeel veel op de setup die je hebt gedownload in stap 2 Ik betwijfelde ook of het niet echt dezelfde was, maar hij installeerde ook de 3D vision, waar je niets aan hebt maargoed, het maakte verschil! Want ik kon via start>COnfiguratieschem de NVIDIA configuratie openen!!!!!
Ik startte dus mijn game die er echt zo lelijk als de nacht uitzag met de intel opnieuw, en het was MOOI!!! EN mijn framerate was veel meer! bij de sttings stont dat ik nog de intel gebruikte, maar dit was het echt niet, denk dat ik een kwestie is van de game opnieuw installern!
ANyways! BIj mij werkte dit! Dus ik hoop bij jullie ook.. Zouden jullie hieronder willen reageren? Zodat de mensen die hierop nog stuiten kunnen zeggen:
Goh! wat een lieve jongen is die BlueroothUSB (wat eigenlijk BluetoothUSB moest zijn) Dat die mij nu zo heeft geholpen! Hij is echt de beste die er is! ;D
(zou ik wel erg leuk vinden als je dat van me vindt ;D)
Naja anywayz, Succes allemaal!
ps. de BSOD's zijn nu ook weg.. maar mocht ike r nog een krijgen dan ga ik daar uiteraard achteraan!