MACosx applicaties fullscreen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

killer4all2

Gebruiker
Lid geworden
26 mei 2009
Berichten
449
Hoi,

Is het mogelijk om applicaties zoals photoshop, limewire, safari etc. in full screen te draaien??
Zoja hoe ?:)

Groetjes
 
Photoshop: F een paar keer indrukken wisselt de weergave

Het full-screen draaien van een browser-scherm heb ik nog nooit het nut van ingezien tenzij je op een resolutie lager dan 128x1024 werkt.

Blijkbaar is Apple het met mij eens want er zit geen full-screen optie in Safari.
Volgens de discussie op OMT is Glims de plugin welke je zoekt.
 
sry voor de late reactie maar bedankt nog he ^^
Je hebt idd gelijkt. ik heb de dock gewoon iets kleiner gemaakt en rechts vind ik hem ook een stuk fijner. ik ondenk met de minuut meer over de mac. maar met een paar dingen kom ik er niet helemaal uit. misschien dat ik je email mag hebben, zodat als ik een probleempje heb jou kan vragen?

mijn draadloos internet valt ook steeds weg en zegt dan connection time out. Ik vroeg mij ook af hoe ik ervoor kan zorgen dat alle html en css bestanden met TextWrangler geopend worden i.p.v. adobe dreamwaver. Ik doe namelijk net als bij windows rechter muis knop, open with... always open with (open met, altijd openen met) Maar dan opent hij alleen dat bestand waar ik dat bij gedaan heb met TextWrangler.

Bedankt als iemand of jij mij nogmaals kan helpen :)

Met vriendelijk groeten
 
Hmm heb je reactie gemist, anders had ik eerder gereageerd.

Standaard applicatie instellen voor elk bestand:
Rechtermuisknop op 1 bestand > Get info > "Open with" openvouwen > Applicatie selecteren > Change All
 
ja.. als je ziet hoe dingen op een mac werken, lijkt Windows NOG omslachtiger... het is gewoon zoveel logischer op een mac (in mijn ogen, zal voor mezelf spreken ;))
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan