nieuwe hp dv6 2120 wordt erg warm tijdens gamen

Status
Niet open voor verdere reacties.

ventilatorr

Gebruiker
Lid geworden
31 okt 2009
hallo,

mijn nieuwe hp dv6 2120ed wordt erg warm tijdens het spelen van world of warcraft, tot wel 75 graden (cpu temp). de laptop heeft een AMD Turion(tm) II Dual-Core Mobile M520 processor en een ATI Mobility Radeon HD 4650 videokaart.

de fans zitten aan de achterkant en worden niet gehindert.

groeten.

Al eens je fans schoon gemaakt bv met een stofzuiger er langs gaan?

hoe toevallig,

ik heb precies dezelfde laptop en zoek naar precies hetzelfde probleem op bijna precies hetzelfde moment:eek:

Mijn laptop wordt ook zo warm bij het spelen van spelletjes en een kameraad van me heeft ook dezelfde laptop en die wordt net zo heet, nu maakt mij dit opzich niks uit als ik maar weet dat dit niet schadelijk is voor de laptop want 75 graden bij een laptop lijkt mij nou niet helemaal goed.
Misschien kunnen jullie mij ook vertellen of dit normaal is en zo niet wat we eraan kunnen doen, zeggen dat spelletjes doen op een laptop niet de bedoeling is, is natuurlijk geen oplossing met een ati radeon hd4650 moet je als producent verwachten dat er games op gespeeld wordt op zo'n laptop.

Dstollie

hoe toevallig,

ik heb precies dezelfde laptop en zoek naar precies hetzelfde probleem op bijna precies hetzelfde moment:eek:

Mijn laptop wordt ook zo warm bij het spelen van spelletjes en een kameraad van me heeft ook dezelfde laptop en die wordt net zo heet, nu maakt mij dit opzich niks uit als ik maar weet dat dit niet schadelijk is voor de laptop want 75 graden bij een laptop lijkt mij nou niet helemaal goed.
Misschien kunnen jullie mij ook vertellen of dit normaal is en zo niet wat we eraan kunnen doen, zeggen dat spelletjes doen op een laptop niet de bedoeling is, is natuurlijk geen oplossing met een ati radeon hd4650 moet je als producent verwachten dat er games op gespeeld wordt op zo'n laptop.

Dstollie

mee eens, op het hp forum kreeg ik te horen dat ik een cooling pad moest kopen. maar mijn fans draaien pas op 30% volgens everest.

EDIT: 75 graden is inderdaad niet goed.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan