Open office afsluiten zonder vraag

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gugotier

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 jul 2010
Berichten
2
Hallo, omdat mijn microsoft power point viewer plots niet meer functioneerde , zocht en vond ik de oplossing hier op dit forum : ik installeerde Open office 3.2 .In het begin nog wat stroef werken want moest elke keer op "presentatie" klikken om de PPS te laten afspelen .Oplossing daarvoor , namelijk installeren van Impress run , ook hier op het forum gevonden .
Nu toch nog een klein vraagje waarop ik het antwoord niet dadelijk vind : na het afspelen van PPS vraagt Open Office telkens of ik wijzigingen aan het bestand wil opslaan . Zonder op "verwerpen" te klikken , krijg je dan Open Office niet afgesloten .Bestaat er een methode om te maken dat Open Office deze vraag niet langer stelt en je zodoende Open Office eenvoudigweg kunt uitklikken?


Walter
 
Walter (Gugotier),

Klopt het dat dit gaat om de 'powerpoints' die jij afspeelt die als bijlage bij een mail toegevoegd zijn ? En enkel die ? Of heb je dat ook als je een eigen gemaakte presentatie laat 'proefdraaien' ?

Groetjes
Ivo
 
Laatst bewerkt:
Beste Ivo , ik heb het ook als ik Powerpoints afspeel die op mijn Pc zijn opgeslagen .


Walter
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan