Game pc kopen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Blabla2

Gebruiker
Lid geworden
25 apr 2010
Hallo,
Ik zoek een game pc. Ik heb totnu toe altijd een laptop gehad, maar ik wil nu een pc om mee te gamen.
Mijn budget is 800 euro. Ik heb totaal geen verstand van er zelf een bouwen of overclocken. Ik wil dus een computer die de hedendaagse games aan kan (GTA IV met maximale of hoge instellingen en dat soort spellen).

Kan iemand me de goede richting in sturen? Alvast bedankt.:D

Edit: ik had er trouwens al een op het oog: http://www.paradigit.nl/PARADIGIT/p...8B_4GB_1TB_GT320_W7/PT_U5202_032/default.aspx
Ik heb dan alleen geen geld meer voor t scherm en andere dingen (muis, toetsenbord etc etc)
Ik wil dus weten of het misschien iets goedkoper kan

Laatst bewerkt:
800 euro voor GTA IV max draaien of hoog, kun je al best vergeten, systemen van 1500 euro hebben hier al moeite mee

de pc die jij wil kiezen is best goed, maar de grafische kaart is wel vrij zwak. Ook is het een PB en daar heb ik slechte ervaring mee maar das natuurlijk subjectief

wil je de pc eventueel laten samenstellen of echt bij een winkel een voor geassembleerde pc kopen ?

ik wil hem best laten samenstellen, alleen ik heb geen idee welke grafische kaart bij welke voeding past etc. Dus een voor geassembleerde pc is beter voor mij denk ik.

Ehmm, voor 800 kun je makkelijk een pc kopen die gtaiv op high-max draait

ja, dat weet ik. Als je alle onderdelen zelf kiest enzo.. maar een 'kant en klare' pc uit de winkel is minder goed dan een zelf maken, toch? Jammer genoeg heb ik geen verstand van grafische kaarten bij moederbord bij voeding enzo :( dus dat gaat moeilijk worden..

je kunt hem het beste laten samenstellen denk ik ik heb voor 400 euro een pc die best wat aankan kwa spellen alleen was ik toen uit me budget, en zit nu te sparen voor een nieuwe video kaart zodat bijna alles kan draaien aangezien de video kaart nog voor probleeme zorgt