Game pc kopen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Blabla2

Gebruiker
Lid geworden
25 apr 2010
Hallo,
Ik zoek een game pc. Ik heb totnu toe altijd een laptop gehad, maar ik wil nu een pc om mee te gamen.
Mijn budget is 800 euro. Ik heb totaal geen verstand van er zelf een bouwen of overclocken. Ik wil dus een computer die de hedendaagse games aan kan (GTA IV met maximale of hoge instellingen en dat soort spellen).

Kan iemand me de goede richting in sturen? Alvast bedankt.:D

Edit: ik had er trouwens al een op het oog: http://www.paradigit.nl/PARADIGIT/p...8B_4GB_1TB_GT320_W7/PT_U5202_032/default.aspx
Ik heb dan alleen geen geld meer voor t scherm en andere dingen (muis, toetsenbord etc etc)
Ik wil dus weten of het misschien iets goedkoper kan

Laatst bewerkt:
800 euro voor GTA IV max draaien of hoog, kun je al best vergeten, systemen van 1500 euro hebben hier al moeite mee

de pc die jij wil kiezen is best goed, maar de grafische kaart is wel vrij zwak. Ook is het een PB en daar heb ik slechte ervaring mee maar das natuurlijk subjectief

wil je de pc eventueel laten samenstellen of echt bij een winkel een voor geassembleerde pc kopen ?

ik wil hem best laten samenstellen, alleen ik heb geen idee welke grafische kaart bij welke voeding past etc. Dus een voor geassembleerde pc is beter voor mij denk ik.

Ehmm, voor 800 kun je makkelijk een pc kopen die gtaiv op high-max draait

ja, dat weet ik. Als je alle onderdelen zelf kiest enzo.. maar een 'kant en klare' pc uit de winkel is minder goed dan een zelf maken, toch? Jammer genoeg heb ik geen verstand van grafische kaarten bij moederbord bij voeding enzo :( dus dat gaat moeilijk worden..

je kunt hem het beste laten samenstellen denk ik ik heb voor 400 euro een pc die best wat aankan kwa spellen alleen was ik toen uit me budget, en zit nu te sparen voor een nieuwe video kaart zodat bijna alles kan draaien aangezien de video kaart nog voor probleeme zorgt

ja oke, ik zal eens naar mensen zoeken die me willen helpen met samenstellen :) bedankt ;)

wel een systeem met

i7 920
6 gb ddr3
ati hd 5850

kan gta niet max draaien (resolutie 1920*1600)

Kan iemand AUB een pc voor me samenstellen? :)

ik ga voor je aan de slag :P

Plus je kan voor 40 euro extra het in elkaar zetten van de pc door de webshop laten doen :thumb:

mr als je toevallig een tripje naar r'dam maakt of je woont daar al wil ik het wel doen voor minder hoor :D

zeer bedankt :)

Maar over dat in elkaar zetten.. nee laat maar :P ik woon in brabant xD

zeer bedankt :)

Maar over dat in elkaar zetten.. nee laat maar :P ik woon in brabant xD

dan misschien toch maar door de webshop :D

http://azerty.nl/winkelmandje/winke...[251263]=1&product[226356]=1&product[42465]=1

Prima systeem, kan games als World Of Warcraft, COD MW2, Bad Company 2, Bioshock 2 allemaal op hoog spelen, verwacht geen problemen met GTA IV dus :thumb:

Je kan het event. ook zelf proberen hoor, dat in elkaar zetten! Super moeilijk is het niet. Je kan me altijd PMen voor info, net als een hele boel andere mensen op dit forum! (lijkt me? :P)

Laatst bewerkt:
echt bedankt :) ik laat het de winkel wel doen ja. Nog even mijn laptop verkopen en dan heb ik geld genoeg ;)
echt heel erg bedankt :D

echt bedankt :) ik laat het de winkel wel doen ja. Nog even mijn laptop verkopen en dan heb ik geld genoeg ;)
echt heel erg bedankt :D

goed hr :D

http://azerty.nl/8-255-7517/montage-volledig-systeem-1-jaar.html dat is de montage. Als je die er nog bij besteld komt het als het goed is goed :D

PS ik weet niet of je het nog gelezen had, maar je kan het prima zelf doen hoor :)
Als je een beetje gezond verstand hebt (wat de meeste wel hebben :D) dan moet het lukken hoor :)
Er zijn genoeg handleidingen op het net en je kan altijd nog een vraagje stellen op Helpmij of iemand (als mij :P) pmen.

Laatst bewerkt:
okay, ik heb nog genoeg tijd om er over na te denken :P en trouwens, is er iets wat ik van die lijst af kan halen zodat het goedkoper word, of is alles noodzakelijk?

okay, ik heb nog genoeg tijd om er over na te denken :P en trouwens, is er iets wat ik van die lijst af kan halen zodat het goedkoper word, of is alles noodzakelijk?

Nou, je kan die Arctic Silver koelpasta er wel af halen, maar toch, als jij een processor wilt die extra goed gekoeld is dan moet je het toch laten.

je kan nog wel 15 euro besparen als je toch voor een 500GB harde schijf wil gaan, ipv de 1TB die ik nou heb voor je, http://azerty.nl/0-857-232977/samsung-spinpoint-f3-desktop-c.html :)

En je kunt de koeler weg doen... die zit er al standaard bij. weer €30.-, kan ook een goedkopere kast doen, weer 20-30 euro.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan