TomTom one second edition geeft rood kruis bij aanzetten, wat nu?

Status
Niet open voor verdere reacties.

knabbel123

Gebruiker
Lid geworden
18 jun 2009
Berichten
138
Ik heb het volgende probleem. Vanmiddag was ik bezig met TomTom HOME, ik kreeg een vastloper en ook mijn tomtom had er geen zin meer in, en reageerde nergens op. Uiteindelijk heb ik hem uitgekregen door op de resetknop te drukken, maar nu heb ik het volgende probleem. Als ik hem aanzet krijg ik er een scherm voor met een rood kruis. Hier is op internet veel over te vinden, maar het probleem is dat er telkens staat dat je een backup moet maken. Nu geeft tomtom Home aan dat dit niet kan met de TomTom one 2nd edition ook gebruik ik geen sd kaart, dus alles staat op de tomtom zelf. Als ik vervolgens mij tomtom home kijk onder 'beheer mijn navigatiesysteem' en je klikt op 'items op het navigatiesysteem' zie je helemaal geen bestanden staan, terwijl dit vanochtend nog wel zo was! Wat ik wel vreemd vindt is dat onderaan het volgende staat:

geheugen van het navigatiesysteem: 958.1 MB, beschikbare ruimte 1.5 MB, en geinstalleerde items 956.6 MB

hoe kan dit, omdat je niks geen bestanden (kaarten, stemmen etc.) meer kunt zien, maar blijkbaar staat er toch nog iets op de tomtom.

Kan iemand me helpen om dit probleem op te lossen.
 
We zijn teruggegaan naar de winkel. Deze heeft bijna 2 uur van alles geprobeerd om er nog wat van te maken, uiteindelijk kregen we hem weer aan, alleen waren alle kaarten verdwenen en was de harde schijf stuk. Omdat reparatie en kaarten kopen bijna duurder is als een nieuwe navigatie, hebben we voor het laatste gekozen. Toch bedankt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan