Netgear WNDR3700 met Motorola Surfboard en Ziggo?

• Onderwerp starter Onderwerp starter xemx
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

xemx

Verenigingslid
Lid geworden
15 aug 2001
Beste Helpmij-ers,

Omdat ik problemen blijf hebben met draadloos internet via de router die ik nu heb
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php/548585-Gaat-het-nog-lukken-of-nieuwe-router?p=3497977#post3497977
ben ik op zoek naar een nieuwe router.
Mijn oog is gevallen op de NetgearWNDR3700: http://www.netgear.nl/producten/producten.php?prod=WNDR3700
Ik vraag me af of ik goed denk en mijn redenen kloppen.

Mijn oog is op de Netgear WNDR3700 gevallen om de volgende redenen:
- vanwege de problemen met mijn oude router en het steeds erg zwakke signaal wat die af gaf, wil ik voor een "zwaargewicht" gaan, in de hoop dat ik zo problemen vermijd.
- Hoewel ik nu de router niet erg belast (alleen e-mail, surfen en af en toe podcasts downloaden), denk ik dat we in de toekomst meer mediabestanden via ons netwerk willen gaan versturen of sneller willen gaan internetten (we hebben nu nog Ziggo-1-internet)
- Deze router is ook geschikt voor ADSL, dus we kunnen nog switchen
- Anderen met Ziggo-internet hebben goede ervaringen met deze router, het is me alleen nog niet duidelijk of hij ook goed met mijn Motorola Surfboard SB5101B samenwerkt, aangezien lang niet alle Ziggo gebruikers deze gebruiken.
- Ziggo zelf adviseert de Netgear WNR3500, maar wel met een andere modem dan de Motorola surfboard
- De mogelijkheid 2 banden te gebruiken
-Je kunt er een usb-hdd op aansluiten

Wat vinden jullie?
Zijn er mensen die ervaring hebben met de combinatie Netgear WNDR3700 met Motorola Surfboard en Ziggo?

Groetjes,
Angela

Ik heb de Netgear WNDR3700 besteld. Ik laat hier nog weten hoe het werkt.
Bedankt, Angela

Ik heb de Netgear router nu 5 dagen en heb die 5 dagen geen problemen met de draadloze verbinding gehad (op 2.4Ghz), behalve even toen ik tegelijkertijd met mijn Blackbery en de Laptop verbinding probeerde te maken ;) Tegelijk online zijn, gaat prima, maar het ging even mis toen ik op hetzelfde moment verbinding wilde maken. Waarschijnlijk ook omdat met de Blackberry verbinding maken nog niet helemaal soepel gaat. Ik moet op de Blackberry wifi aan en weer uit en weer aanzetten voor ik een werkende verbinding heb, dat zoek ik nog uit. Maar verder draait het als een zonnetje en ik ben dus helemaal blij :D:D:D
Ik vind de Netgear WNDR3700 router overigens ook een fijne router. WPS, knopje om aan en uit te zetten en een knopje om wifi aan en uit te zetten. Instellen is duidelijk en makkelijk. Alleen jammer dat in de wizard het wijzigen van je wachtwoord om toegang tot de router te krijgen niet wordt meegenomen, in ieder geval heb ik dat gemist. Maar verder duidelijk, overzichtelijk en makkelijk in te stellen.
De combinatie Netgear WNDR3700 met Motorola Surfboard en Ziggo werkt dus bij mij goed.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan