Helpmij.nl
Helpmij.nl
Helpmij.nl
Steun Helpmij.nl! Klik hier     Computerprobleem? Klik hier!

Weergeven resultaten 1 tot 6 van 6

Onderwerp: Films op Dsi XL

• Vraag is niet opgelost

Films op Dsi XL

IK heb een M3zero kaart in mijn Dsi en het spelen van games werkt goed. Maar ik wil filmpjes op mijn kaart zetten maar krijg het niet voor elkaar. Ze zijn natuurlijk omgezet naar het formaat DPG. Moet ik op de kaart een map aanmaken of zomaar op de kaart zetten. En hoe speel ik ze dan af. Ik heb behoorlijk wat gezocht op internet maar kan er geen antwoord op krijgen.
    Alvast bedankt

Senior Member xtremegamer's avatar

programma

een Dsi herkent standaard geen films , is er ook niet voor bedoeld, je zal dus al eerst een programma moeten zoeken die de films wel kan afspelen en volgens de specificaties van dat programma moet je die al dan niet in een map zetten

,Greetz

Xtremegamer
    Google is your friend

Dat klopt maar ik heb een M3 zero kaartje en dan zou het wel moeten kunnen.

Ik heb dus hetzelfde probleem. Krijg met geen mogelijkheid films op mijn m3i zero. Spellen werken prima, maar zou ook zo graag films erop willen kijken.
    Wie kan me helpen?

Senior Member jopi328's avatar
    Afstand tot server
    ±113 km
    Moonshell installeren. http://mdxonlinemirror.dyndns.org/20...l210stable.zip

Die troep op je MicroSD + Film. Moonshl openen, klaar

Wink Films op DSi XL

Lieve mensen alles is zooo makie.... je moet aleen maar elk gewenst AVi-tje of FLV ( van youTube of waarvandaan ook ... ) met ''Emicsoft Video Converter'' omzetten op DPG-bestand (.dpg) en gewoon in Map Videos plaatsen .... op die manier kan je kijken wat je maar zelf wil.... ......oooof als je dikke portemonee hebt.... dan koop je ''DS R4 iPlayer '' -adapter ...
    ¤¤¤¤¤¤¤¤¤
    P.S. je kan ook ALS je handig bent E-book met....( ndslibris ) op DS lezen ...
    Laatst aangepast door ROYONIX : 14 april 2011 om 20:55

Berichtenregels

• U mag geen nieuwe vragen starten.
  • U mag niet reageren op berichten.
  • U mag geen bijlagen versturen.
  • U mag uw berichten niet bewerken.
  •  
Helpmij.nl
Helpmij.nl

Helpmij.nl en business

Partners
Sponsoren