Films op Dsi XL

Status
Niet open voor verdere reacties.

rienbos

Gebruiker
Lid geworden
5 nov 2003
Berichten
121
IK heb een M3zero kaart in mijn Dsi en het spelen van games werkt goed. Maar ik wil filmpjes op mijn kaart zetten maar krijg het niet voor elkaar. Ze zijn natuurlijk omgezet naar het formaat DPG. Moet ik op de kaart een map aanmaken of zomaar op de kaart zetten. En hoe speel ik ze dan af. Ik heb behoorlijk wat gezocht op internet maar kan er geen antwoord op krijgen.
Alvast bedankt
 
programma

een Dsi herkent standaard geen films , is er ook niet voor bedoeld, je zal dus al eerst een programma moeten zoeken die de films wel kan afspelen en volgens de specificaties van dat programma moet je die al dan niet in een map zetten

,Greetz

Xtremegamer
 
Dat klopt maar ik heb een M3 zero kaartje en dan zou het wel moeten kunnen.
 
Ik heb dus hetzelfde probleem. Krijg met geen mogelijkheid films op mijn m3i zero. Spellen werken prima, maar zou ook zo graag films erop willen kijken.
Wie kan me helpen?
 
Lieve mensen alles is zooo makie....:) je moet aleen maar elk gewenst AVi-tje of FLV ( van youTube of waarvandaan ook ...:eek: ) met ''Emicsoft Video Converter'' omzetten op DPG-bestand (.dpg) en gewoon in Map Videos plaatsen .... op die manier kan je kijken wat je maar zelf wil....:) ......oooof als je dikke portemonee hebt....:( dan koop je ''DS R4 iPlayer '' -adapter ...:rolleyes:
¤¤¤¤¤¤¤¤¤
P.S. je kan ook ALS :D je handig bent E-book met....( ndslibris ) op DS lezen ...
5yuss3.gif
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan