pc staat aan maar geen beeld

Status
Niet open voor verdere reacties.

mitchjaspers

Gebruiker
Lid geworden
23 nov 2008
Hallo,

Mijn pc heb ik stofvrij gemaakt,kabels los gemaakt enz.De pc kan wel aan,maar heb geen beeld en ik hoor ook niet of windows opstart.Hij piept niet.

Hoop dat jullie mij hiermee kunnen helpen.

Ik heb het zelfde :P met mijn Soltek zie mijn topic! maar weet niet zeker of dat het probleem is

Heb je miss ram geheugen kapot?

Gaat je hardeschijf aan?

Heb je het moederbord misschien aangeraakt? Anders misschien statische elektriciteit. Had ik ook last van, draaien je fans wel? En de fan van je videokaart? Als de fan van je videokaart niet meer draait is het of de videokaart, in dat geval probeer dan als je een onboard hebt de onboard, of het is je moederbord die kapot is. Ik ga eigenlijk het meest uit van dat laatste.

Ik heb geen onboard en heb geen fan op mijn video kaart! moederbord mmm hoe kan je zien dat die kapot is?

ik denk dat dat niet het geval is want ik had het antistatische bandje aan

Heb ook nog iets gehoord over dat er nog stroom in de condensatoren kan zitten en dat daardoor de boel ook nog kapot van kan raken als je iets aanraakt? Misschien dat dat gebeurt is? Want als je geen beeld hebt moet er toch iets kapot zijn (tenzij je alle kabeltjes niet goed hebt aangesloten)

hoe kan je dat weg halen dan? of? kan jij mij laten zien hoe ik alles moet aansluiten dan? wand ik heb de orginele pc van plaatjes gezien en heb precies het zelfde wat hun ook hebben heb namelijk een Soltek 75 kav moedeboard

Je moet gewoon alles wat je eruit hebt gehaald er weer goed instoppen. Als je dit hebt gedaan dan lijkt me dat er iets anders goed mis is.

Hoezo? Trek niet te snel conclusies. Ga eerst na of alle kabels goed zitten, koppel dan alles af en haal alles eruit (geheugen, videokaart enz behalve CPU.) Start hem dan op, hoor je een piepje is je moederbord nog heel. Ga daarna een voor een er weer iets in stoppen en probeer het weer. En zo verder.

mm maar ik heb al van alles geprobeert alles van de soltek heb ik in een andere pc gehad werkt prima hoor geen beep!!

mm maar ik heb al van alles geprobeert alles van de soltek heb ik in een andere pc gehad werkt prima hoor geen beep!!

Laten we eerst het probleem van de Topicstarter proberen op te lossen.
Ipv deze Kaping :)

Mitch, heb jij bovenstaande dingen al geprobeerd?

Hallo,

Mijn pc doet het weer.Heb alles een voor een teruggeplaatst en daarna werkte hij weer perfect.

Bedankt voor jullie hulp!

@MHolewijn

Graag de volgende keer zelf een topic starten met je probleem en niet in iemand anders zijn topic in breken. Zo is het verwarrend voor de topic starter.

had ik gedaan maar iedereen reageerde hier op dus ben ik hier ook maar me verhaal gedaan!

ik heb nog een vraag,
nu vald soms mijn pc uit en dan start hij weer normaal op krijg geen blauw beeld gewoon normaal.
mijn pc is niet tewarm

Laatst bewerkt:
het is een zelfbouw pc.
maar ik heb CCleaner gedaan Register en ik ga dezeweek een collertje er bij kopen voor de kast wat meer te koelen:D

ik heb het weer de pc is weer uitgevallen.
heb weer niks gezien van een foutmelding of zo bij het opstarten.
hoe dat was gebuurt is hij weer uitgevalen binnen 5 minuten.
ik hoop dat jullie mij kunnen helpen

heb je misschien een andere voeding liggen?
Zo ja, kan je het daar eens mee proberen..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan