Kernel_inpage_data_error

Status
Niet open voor verdere reacties.

Alexander1000

Gebruiker
Lid geworden
20 jan 2010
ik weet niet of ik hier goed zit maar ja,

Ik heb een probleem kernel_data_inpage_error
Ik krijg dit als ik Runescape wil spelen ik geraak ingelogt en dan happert het en bam het valt het en ik krijg een blauw scherm :(
Kan iemand mij helpen, liefst dat dit geen geld gaat kosten mijn pc is namenlijk al een keer kapot gegaan hierbij moest ik 105euro betalen.

Is dit op te lossen mijn pc is bijna 2 jaar oud en ligt dit aan mij of kan dat gewoon altijd gebeuren

Laatst bewerkt:
Kun je gewoon zegge hoe het moet niet via links want daar snap ik niet veel van A.U.B.
En ik heb Vista

Chkdsk handmatig uitvoeren via Deze computer of Windows Verkenner
1. Dubbelklik op Deze computer en klik met de rechtermuisknop op de vaste schijf die u wilt controleren.
2 Klik op Eigenschappen en klik op Extra.
3. Klik onder Foutcontrole op Nu controleren. Er wordt een dialoogvenster weergegeven met Opties voor schijfcontrole,

Gebruik volgende procedure:

Als u fouten wilt herstellen, beschadigde sectoren wilt zoeken of leesbare informatie wilt herstellen, schakelt u het selectievakje Beschadigde sectoren zoeken en repareren in en klikt u op Start.

Opmerking Als een of meer bestanden op de schijf geopend zijn, wordt het volgende bericht weergegeven:
De schijfcontrole kan niet worden uitgevoerd omdat het schijfcontroleprogramma exclusieve toegang tot enkele Windows-bestanden nodig heeft. U kunt alleen toegang tot deze bestanden krijgen als u Windows opnieuw start. Wilt u de schijf controleren bij de volgende keer dat de computer wordt opgestart?

Klik op Ja om de schijfcontrole te plannen en start de computer opnieuw op om de schijfcontrole te starten.

Bedankt ik hoop dat het werkt ik zal daarna een verslag zeggen maar ik heb vista is dit dan geen probleem ?, of werkt dat het zelfde ?
Alvast bedankt

ik heb al geprobeerd maar na eigenschappen moet ik op extra's doen maar bij windows Vista staat dit niet of toch niet dat ik het zie kunt u dit opzoeke in de vista versie alvast bedankt.

Bestaat ook in Vista. Maak eens een screenshot van de eigenschappen van een schijf/paritie en plaats die hier.

[edit]Hoeft niet meer kennelijk.:D[/edit]

Bedankt, voor alles maar ik heb een vraag alles was voltooid maar hij had niks gevonden maar nu ga ik op runescape en hij valt niet meer uit (gaat dus niet naar de bios) alleen hij hangt wel af en toe vast. ik heb wel draadloos internet is hier ook iest voor om mijn computer meer boost te geven op internet vlak (of eigenlijk wat de reden is waarom het happert) je kent runescape wel het is een grafisch spel en ik den kwel dat mijn videokaart dit zal moeten aankunnen maar ik heb een zwakke dongle misschien is dit de reden ?

Ik heb Java geinstalleerd , allemaal goed verlopen ik ga terug runescape spelen en na 3min. bam hangt vast en hij komt weer op blauwe scherm Kernel_data_inpage_error het is dus nooit weg geweest maar i kdacht dat het gedaan was de error maar dus niet.
Ik ben echt einden raad waarom lukt het nou gewoon niet ? :confused:

Laatst bewerkt:
hier heb ik wat informatie over mijn probleem

Probleemhandtekening:
Gebeurtenisnaam van probleem: BlueScreen
Versie van besturingssysteem: 6.0.6002.2.2.0.768.3
Landinstelling-id: 1043

Aanvullende informatie over dit probleem:
BCCode: 7a
BCP1: C0410668
BCP2: C000000E
BCP3: 77452860
BCP4: 820CD8E4
OS Version: 6_0_6002
Service Pack: 2_0
Product: 768_1

Bestanden die helpen bij het beschrijven van het probleem:
C:\Windows\Minidump\Mini072710-03.dmp
C:\Users\Alexander\AppData\Local\Temp\WER-177856-0.sysdata.xml
C:\Users\Alexander\AppData\Local\Temp\WER492.tmp.version.txt

:shocked:

Ik denk dat ik het heb ik heb op een site gekeken zodat het scherm er blijft staan dus de pc niet automatisch opnieuw opstart nu kan ik rustig lezen en alles overschrijven en hier neer zetten dat kan u helpen om een oplossing te zoeken. ik zet het hier zo neer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan