Ongewenste muziek op computer

Status
Niet open voor verdere reacties.

RobFongers

Gebruiker
Lid geworden
22 jul 2010
Berichten
9
Hallo,

Op gezette en definieerbare tijden komt er een muziekje van ca 10-020 sec op mijn computer en verdwijnd ook weer spontaan om dan weer tevoorschijn te komen

Heb inmiddels de cache van Java IE en FF geleegd en de 2 antispy en malware uitgevoerd. Niets helpt tot nu toe.

Het muziekje is iets van country of zo met hinnikende paarden en blaffende honden. Heb inmiddels ook ontdekt via een opmerking in ander draadje dat IE actief wordt en ca 45MB geheugen gebruikt om daarna weer in slaap te vallen en plots weer op te duiken. Afsluiten van IE helpt niet want het herhaald zich weer. Gebruik als browser FF maar soms ook IE indien website niet FF vriendelijk is.

Wie herkent dit of beter nog weet een oplossing.

Ter info had ook last van antivir solution pro. Heb echter het vermoeden dat dit er al voor in zat omdat ik in het verleden al last had van koeienbellen o.i.d

Bedankt alvast

Rob
 
denk dat het een soort van spyware betreft. ik raad je aan om sowieso even de geschiedenis/cookies/tijdelijke bestanden van je ie en ff te verwijderen. en daarnaast nog even je virusscanner een scan te laten draaien.
 
Alle cache/temp/cookies zijn verwijderd en alles is via Antivir.de , Super Anitspyware en Malwarebytes volledig gescand.Ziet er naar uit dat er een format moet worden uitgevoerd
 
In ieder geval bedankt voor de tip maar tot nu toe geen succes gehad.Heb inmiddles ook IE eruit gegooid maar toch blijf ie terug komen
 
installeer eens een trial versie van kaspersky internet security 2011, die vind vrijwel alles. 30 dagen gratis trial, gewoon even installeren en dan een scan uitvoeren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan