Programma voor laptop om muziek aan te passen

Status
Niet open voor verdere reacties.

dila1967

Gebruiker
Lid geworden
17 aug 2007
Ik zou in de muziek van John Miles, music was my first love, een woord willen veranderen, dit moet dienen in een powerpoint presentatie.
Bestaat er een programma om dit te doen, of dien ik naar een opnamestudio te gaan??
Alvast bedankt.

Het is te doen, maar bijna "onbegonnen" werk...
Als je elk woord "music" in dat nummer in "Jan-Jaap" wilt veranderen is dat een enorme klus... :)

Er zijn veel programma's (wave editors) waarmee je dit kunt doen...

Deze lijkt het ook te kunnen en is gratis: http://www.freedownloadscenter.com/...Sound_Tools/Power_Sound_Editor_Free_2010.html

Lijkt mij vrij ingewikkeld te zijn, plus ik moet mijn email adres intikken, krijg ik de rest van mijn leven ongewenste mails hieromtrend
Of heb ik dit verkeerd begrepen?

Zojuist even geprobeerd... klik op downloadbutton en na enige momenten verschijnt het bekende gele balkje bovenin met het verzoek de download te bevestigen... zonder emailadres of wat dan ook in te geven...

Ingewikkeld is het niet, veel werk zeker wel...
Je moet een sample maken met het "vervangende woord", dit moet qua tijd even lang zijn als het oorspronkelijke woord (anders gaat het nummer hikken of raakt uit de maat), daarna "cut" je alle oorspronkelijke woorden eruit en "paste" je jouw sample er op dezelfde plaats in....

Zojuist even geprobeerd... klik op downloadbutton en na enige momenten verschijnt het bekende gele balkje bovenin met het verzoek de download te bevestigen... zonder emailadres of wat dan ook in te geven...

Ingewikkeld is het niet, veel werk zeker wel...
Je moet een sample maken met het "vervangende woord", dit moet qua tijd even lang zijn als het oorspronkelijke woord (anders gaat het nummer hikken of raakt uit de maat), daarna "cut" je alle oorspronkelijke woorden eruit en "paste" je jouw sample er op dezelfde plaats in....

Ik zal eens proberen :-)

Tja, het is helaas niet zo eenvoudig als even in Word alle zelfde woorden in een tekst in één muisklik te vervangen...
Ik wens je veel succes! :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan