Fout windows 7 ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

vangelder2

Gebruiker
Lid geworden
6 jun 2010
Hallo,

Ik heb net een nieuwe pc en had er w7 32 bit op. Ik had er ook 64 bit bij gekregen en die heb ik er op gezet. Maar nu als ik bijv. alt tab doe dan krijg ik het anders als bij 32 bit, want bij 32 bit kreeg ik die schermpjes in het klein, maar nu met 64 bit krijg ik gewoon IE icoontje. Hoord dit of wat?

Ook kon ik met 32 bit draadloze verbinding maken nu kan ik dat niet.

Ik ging kijken in m'n C schijf en kwam ik dit tegen:
naamloosuk.png

Zit het zelfde in.Welke moet ik houden? of allebei?

Laatst bewerkt:
dit is inderdaat niet zo leuk nee. maar als ik je goed begrijp zeg jij dat je over 32 bit 64 bit hebt geplakt.
heb je wel gekeken of jou computter daar wel geschikt voor is.
wat je moet doen is de zooi rebooten ( maak wel eerst een back up )

win7 draait op 3gb werk Geheugen <- let daar goed op
prosessor moet ook wel intel core i3 of hoger
prosesor amd arhom of duo

:thumb::thumb::thumb:

Opzich doet alles het gewoon, thuis heb ik gewoon internet via kabel ( ben op camping ). En ik had eerst geformatteerd ja voordat ik hem opnieuw er op gezet had.
Ik heb een Amd athlon || x4 620 quad-core processor en Ati Radeon hd5670 grafische kaart ( weet niet of het to doet)
En dan 4 gb intern.

Maar weet je toevallig wat ik met die 2 mappen moet? Gewoon zo laten staan?

Laatst bewerkt:
dus als ik bijv. een bestand 32 bit download doet die het ook gewoon bij mij?

Dit heeft te maken met de "backwards compatibility" van Windows 64bit
Dat houdt in dat alle programma's die op 32bit Windows Vista draaiden het ook moeten kunnen doen op 64bit Windows 7, omdat het natuurlijk niet te verwachten is dat als er over wordt gestapt op nieuwe architectuur alle programma's gelijk mee kunnen doen.
Die worden dus gaandeweg ook allemaal aangepast en wordt de overstap naar 64bit gemaakt.

Daarom heb je nu in Programma's ook een Internet Explorer normaal (32bit) en 64bit staan. De 64bit Internet Explorer wordt nog nauwelijks gebruikt, want vele veelgebruikte plugins zoals bijv Flash zijn daar nog niet goed op aangepast en werken dus niet.

Vanaf nu zal je ook zien, dat als je 64bit versies van programma's installeert (zoals bijv iTunes) ze in de map Program Files komen te staan, en programma's die die aanpassing nog niet hebben gemaakt in de x86 map komen te staan.

Allebei de mappen horen dus zo te blijven bestaan!

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan