computer herkent usb-apparaten niet meer!

Status
Niet open voor verdere reacties.

edenico

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
13 aug 2010
Berichten
4
Hallo!

Vanaf vanavond herkent mijn computer geen usb-apparaten meer.
Vanmiddag had ik het usb-stickje van draadloos internet er nog in en werkte alles prima.
Nadat ik hem eruit had gehaald en even later opnieuw erin had gedaan werkte het niet meer!
De computer herkent hem niet meer.
Ik heb andere verschillende apparaten geprobeerd (fotocamera, memory-stick..), maar ook deze herkent hij opeens niet meer.
Hij geeft eigenlijk niks aan als ik een apparaat aansluit op de usb.
Alleen een hele hoop ''gepling pling pling''.
Dan staat onderin beeld een usb tekentje (daar bij het klokje).
Als ik daar op klik staat er dat er een onbekende usb aansluiting is die een storing heeft veroorzaakt.
Ik heb al gegoogled en van alles geprobeerd (naar apparaatbeheer gaan etc...), maar niks helpt.
Jullie zijn mijn laatste hoop!
Ik hoop echt dat iemand met een oplossing kan komen.
Want ik kan nu niet veel met de computer, aangezien ik nu ook geen internet daar op heb.

Alvast heel erg bedankt!

Groetjes,

Marisca.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Doe anders alles in een ander USB-gat(zodat hij de bijbehorende drivers opnieuw installeert en herkent op je standaart usb-poorten die jij ervoor hebt toegewezen) dus waar jij usb apparaten altijd in doet.

Een aanrader haal nooit je usb-stick voor internet eruit je krijgt alleen maar draadloze netwerk verbinding 1,2,3,4 etc.
 
ik heb het geprobeerd in andere USB-poorten, maar dan werkt het ook niet.
Wat bedoel je precies met de laatste zin? :eek:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dat je stick moet laten zitten, niet er 20x uit halen, als je dan moet internetten kan je het altijd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan