Is Dit een beetje goeie pc ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Processor zit goed, alleen het RAM geheugen is maar 3GB, ik weet niet waarvoor je hem wilt gebruiken natuurlijk, en de videokaart is 512MB, ook niet echt voor games als je dat wil.

, en de videokaart is 512MB, ook niet echt voor games als je dat wil.
MB's zeggen niet zoveel bij een videokaart. Kijk liever naar de Mhz die de kaart heeft.

Als het DDR3 geheugen is, dan is het zo slecht nog niet voor deze prijs. 120GB harde schijf is een beetje weinig, maar voor een paar tientjes prik je hier 300 of 500gb bij. Al met al niet zeker niet slecht voor de prijs.

De vraag is wat je ermee wilt kunnen doen?

Computer is een beste, qua prijs/kwaliteit.

Echter de veiling duurt nog een paar dagen, dus de prijs valt 100% hoger uit.
Vergeet ook de verzendkosten niet naar NL ($ 79,85 ) plus het feit, als je een steekproef krijgt op Schiphol zul je ook de BTW moeten betalen en inklaringskosten.

Heb veel ervaring met eBay, dus reken je niet alvast rijk.

MB's zeggen niet zoveel bij een videokaart. Kijk liever naar de Mhz die de kaart heeft.

Als het DDR3 geheugen is, dan is het zo slecht nog niet voor deze prijs. 120GB harde schijf is een beetje weinig, maar voor een paar tientjes prik je hier 300 of 500gb bij. Al met al niet zeker niet slecht voor de prijs.

De vraag is wat je ermee wilt kunnen doen?

Gamen maar me budget is niet heel hoog :$.

Is geen goeie pc.

-Verouderd geheugen ddr3 is inmiddels de standaard, vandaag staat op tweakers dat er in 2012 DDR4 geproduceerd zou moeten worden.

-Voeding is zeker geen A merk, heb al verscheidene revieuws gelezen ,'luid' ''niet zo krachtig als dat word gezegt' 'weinig connectoren'

-Asrock word gezien als een B merk, echte A merken zijn Asus, MSI , Gigabyte, EVGA en nog een aantal andere maar die weet ik niet.

-Moederbord is ook nog eens AM2+

-Hardeschijf, klein en vrij sloom

-Floppy drive in een gaming pc?

-videokaart is HELEMAAL NIET GOED, kan er geen eens benchmarks over vinden, en dat zegt wel wat.
Heb er prijzen van gezien voor 50 DOLLAR, kan dus nooit goed zijn, heb zelf de 8500 gehad daarmee kon ik wel gamen maar dan op medium op lage resolutie of low of medium resolutie.

Kort: pc is verouderd en niet stabiel

Is geen goeie pc.

-Verouderd geheugen ddr3 is inmiddels de standaard, vandaag staat op tweakers dat er in 2012 DDR4 geproduceerd zou moeten worden.

-Voeding is zeker geen A merk, heb al verscheidene revieuws gelezen ,'luid' ''niet zo krachtig als dat word gezegt' 'weinig connectoren'

-Asrock word gezien als een B merk, echte A merken zijn Asus, MSI , Gigabyte, EVGA en nog een aantal andere maar die weet ik niet.

-videokaart is HELEMAAL NIET GOED, kan er geen eens benchmarks over vinden, en dat zegt wel wat.
Heb er prijzen van gezien voor 50 DOLLAR, kan dus nooit goed zijn, heb zelf de 8500 gehad daarmee kon ik wel gamen maar dan op medium op lage resolutie of low of medium resolutie.

hmmm heel slecht dus ik kijk nog wel even verder tussen hun pc's want er zitte ook wel een paar goeie tussen :D.

Het is gewoon heel simpel.

Voor dat bedrag koop je NERGENS een pc waarop je ook maar in de verte een beetje zou kunnen gamen.
Reken minstens 3x zoveel.

Is geen goeie pc.

Sinds wanneer is Asrock een B-merk, ik heb er nog niks dan goed over gehoord :eek:
De rest ga ik 300% mee akkoord:thumb:

Is toch echt zo, altijd al geweest

Geweest, inderdaad.
Maar al enige tijd niet meer...
Zowel Asrock als Asus zijn onderdeel van Asustek. Asrock heeft enige tijd geleden van de holding de ruimte gekregen om, naast het bedienen van de "budgetmarkt" , een eigen koers te varen bij de ontwikkeling van nieuwe, opvallende producten...
Zij doen er nu alles aan om van hun "b-merk status" af te komen met als gevolg dat je mobo's vind met zeer hoge kwaliteit (Award winnaars bij een aantal zeer bekende, zeer kritische testsites) voor een zeer strakke prijs...

(voorbeeldje: http://www.techzine.nl/reviews/594/9/asrock-790gxh-128m-review-conclusie.html)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan