Windows live ... beta???

Status
Niet open voor verdere reacties.

MisterDennis

Gebruiker
Lid geworden
6 dec 2002
Omdat ik problemen had met mijn cam, had ik windows live essentials verwijderd.
Daarna weer opnieuw geïnstalleerd.

Maar nu heb ik ineens een andere versie van msn: Windows Live messenger beta, die oa facebook aan je msn kan koppelen.
En een andere versie van windows live mail: Windows Live Mail beta.

Mijn vragen:
Zijn dit nieuw uitgekomen versies? (gezien die beta)
Of heb ik iets verkeerds gedaan?

En weet iemand hoe ik op windows live messenger mijn achternaam in gespreks venster weg kan halen?
En hoe ik mijn vrienden namen, weer zo in kan stellen dat ik hun msn naam zie?
Nu zie ik van iedereen hun voor + achternaam staan.

Ik wist hoe je dat in vorige versies deed, maar dat wil met deze niet.

Alvast bedankt.

Ik heb het in 2 secties gezet.
Niet om extra aandacht, maar omdat het over beiden gaat, maar ook aan elkaar verbonden is.

kheb hetzelfde probleem.

Het gebruikt je naam van jouw hotmail account, die je hebt ingegeven. Dus als je daar je achternaam verwijdert wordt dat op msn ook gedaan.

Nu ik vermoed dat de laatste aanpassingen zoals je eigen naam kiezen, en dat van je vrienden zien nog moet komen, vermits het programma nog in de beta fase zit.

Mvg Timothy

Jah, dat dacht ik dus ook ;)

Helaas krijg je dan de melding dat je voor en achternaam ingevuld moeten zijn :S

Je kunt via www.msn.nl de beta of de normale live essentials downloaden. De beta is maar een testversie voor mensen die het al willen zien voordat de nieuwste live essentials uitkomt. De echte versie komt binnekort

Laatst bewerkt:
Voor je een oudere versie kunt installeren moet je de vorige wel geheel verwijderen ;)

Naam veranderen:

Het is helaas niet langer mogelijk om via Windows Live Messenger je nickname te wijzigen.
Wel kun je de naam die weergegeven wordt veranderen.

1. Klik in het Messenger hoofdvenster op “Extra”. Als je dit menu niet hebt, klik dan het driehoekje naast je (scherm)naam en kies “Menubalk weergeven.”

2. Kies “Opties” en ga naar het tabblad “Persoonlijke gegevens.”

3. Onder “Profiel” kun je “Naam bewerken” aanklikken. Typ je wachtwoord als hier om wordt gevraagd.

4. Op de pagina die nu tevoorschijn komt kun je de naam opgeven die je wilt gebruiken binnen de Windows Live producten (inclusief Hotmail en SkyDrive). Wees er zeker van dat je beide vakken invult.

5. Je kan de link klikken om naar de pagina te gaan waar je aan kan geven welke informatie je wilt delen met bepaalde contactengroepen.

6. Klik “Bewaar.”

7. Je bent nu terechtgekomen op de Windows Live Accountpagina, waar je andere informatie kan toevoegen of wijzigen.

Je kan altijd je gebruikersnaam veranderen via de pagina account.live.com.

Succes!

http://windowslivehelp.com/thread.aspx?threadid=5724ab11-fef0-4fb2-91b8-d13f9071fe82

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan