geen verbinding

Status
Niet open voor verdere reacties.

chiel1974

Gebruiker
Lid geworden
3 mrt 2004
Berichten
245
ik heb mijn eigen pc aangesloten via een 85mb homeplug van sweex. werkt perfect. nu wil ik voor mijn zoon zijn pc ook aansluiten via zo'n zelfde homeplug. maar ik krijg maar geen verbinding. het data lampje van de homeplug gaat even aan en dan weer uit. weet iemand waar dit aan ligt ? ik heb de hele instalatieprocedure van de handleiding gevolgd.
 
Heb hier eenzelfde set (wel een ander merk) daar hoef je niets te installeren. In het stopcontact en het hele huis is voorzien van een netwerk.
Ik vraag me af welke software je hebt moeten installeren ?

PS. Het kan zijn dat je op een andere groep zit. Sweex is een budgetmerk (waar overigens niets mis mee hoeft te zijn) die alleen werken als je op dezelfde (stroom)groep zit.
 
Laatst bewerkt:
het is meer een hulp tooltje als je geen verbinding krijgt, maar ook hier lukt het niet mee
 
Probeer het eens met een stopcontact vlakbij je huidige router/modem. Dit om zeker te zijn dat je op dezelfde groep zit.
 
inderdaad ! dit schijnt het probleem te zijn. kan ik dit oplossen door toch op een andere groep ook verbinding te krijgen ?
 
nou lekker dan !! waarom vertellen die *****s in de winkel dat er niet bij dan
 
Misschien verkeerde zuinigheid ?
Overigens heb ik wel een leuk setje liggen, "klikaanklikuit" die dus wel verbinding kan maken met diverse groepen.
Zal deze reactie wel niet mogen plaatsen in dit onderdeel, maar het gaat uiteindelijk over een feitelijk probleem.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan