Agenda iPhone exporteren naar Outlook

Status
Niet open voor verdere reacties.

cateyes

Gebruiker
Lid geworden
22 jul 2001
Berichten
212
Hallo,

Gisteren eindelijk de inhoud van m'n papieren agenda ingevoerd in iPhone 3GS. Om een backup te hebben voor onverhoopt kwijtraken, heb ik via iTunes *gesynchroniseerd met Outlook2003 (dat ik verder niet gebruik).
Niet nagedacht wat leidend is, pc of iPhone. Resultaat: lege outlook agenda overschreef iPhone-agenda.*
Gelukkig kon ik reservekopie terugzetten.
In iTunes zie ik nergens een keuze voor wat leidend moet zijn. Blijkbaar kun je alleen agenda-items van Outlook in iPhone laden en niet andersom. Of zie ik iets over het hoofd?
 
Ik heb het juist omgekeerd.

Ik heb mijn agenda in outlook 2003 en wil mijn agenda items in de iphone/ipod touch krijgen... Dat lukt me niet.

Als ik naar device>info ga, dan staat daar inderdaad synchroniseren met outlook. Daarna start hij het proces, maar vraagt vervolgens of ik wel door wil gaan, aangezien er op mijn PC veranderingen plaats gaan vinden.

Weet je zeker dat het bij jou die kant op werkt? want dat wil ik juist.
 
Mijn overvolle iPhone-agenda was na de sync-actie ineens leeg, dus ik denk het wel. In Outlook-agenda stond nl niets (nooit gebruikt).
Heb je op forum iPhoneclub gekeken? Daar staat veel over synchroniseren. Helaas niet de oplossing voor mijn probleem, maar misschien wel voor jou.

Wat mijn vraag betreft: is er hier nou niemand die de oplossing weet? Zou voor het eerst zijn...

(trouw verenigingslid sinds vele jaren)
 
Laatst bewerkt:
Eerst heb ik beiden een back up gemaakt, van zowel mijn outlook als van mijn ipod.

Daarna heb ik maar gesynchroniseerd om af te wachten wat er zou gebeuren.

Hij heeft beiden geupdated:
-afspraken van outlook naar ipod
-afspraken van ipod naar outlook

Er staan nu dus 2 dezelfde complete agendas. Precies zoals het zou horen! Ik gebruik outlook 2003. Dus ik zou bijna aannemen dat het bij jou ook zo zou moeten werken.
 
Waarom het bij mij fout ging snap ik ook niet. Ik heb iPhone aangesloten en in iTunes ingesteld dat hij niet automatisch mag synchroniseren. Bij Info kun je de synchronisatieinstellingen aanpassen. Daar heb ik de optie Contactgegevens synchroniseren met Outlook aangevinkt, maar er is geen mogelijkheid om aan te geven welke gegevens leidend zijn. Eigenlijk ook wel logisch, synchroniseren = gelijk maken. Maar wat iTunes de vorige keer deed, was wel eenrichtingsverkeer. Hij overschreef 103 contacten in de iPhone met de lege inhoud van Outlook Contactpersonen. Durf het niet nog een keer aan, moet er niet aan denken dat ik al die contactpersonen opnieuw moet invoeren.
Iemand nog een helder idee hoe ik dit kan oplossen?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan