Streamen vanaf laptop in homegroup werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

kevink01

Gebruiker
Lid geworden
17 dec 2009
Berichten
54
Hallo,
Ik heb een computer met windows 7 32bit met een lan kabel aangesloten op mijn router (de kpn experia box, Thomson TG787v)
Ook heb ik een laptop met windows 7 32bit via wifi met diezelfde router verbonden.
Ze zitten beide in mijn homegroup.
Mijn xbox met xbox media center er op zit ook op de router aangesloten met een lan kabel. Als ik nu op de xbox een film wil kijken die op de computer staat, dan werkt dat gewoon.
Ik selecteer op de xbox de homegroup, vervolgens de computer, dan voer ik een naam en wachtwoord van de computer in en dan zie ik alle bestanden.
Als ik een film die op mijn laptop staat wil kijken probeer ik hetzelfde: ik selecteer op de xbox de homegroup, vervolgens de laptop, dan voer ik een naam en wachtwoord in van de laptop, maar dan vraagt hij opnieuw om een naam en wachtwoord. Dit blijft oneindig zo door gaan.

Iemand een idee wat ik hier aan kan doen?

Bij voorbaat dank! gr. Kevin
 
Is het niet een oplossing om het wachtwoord van die pc eraf te halen, of de map die je wilt delen, delen met specifieke personen > selecteer daar iedereen en opslaan.
 
bedankt voor je hulp vriesdethijs :)
Ik kan wel eens testen of het werkt zonder wachtwoord op de laptop, maar xbmc vraagt mij sowieso om een naam en wachtwoord in te vullen. Wat moet ik daar dan invullen?
Map delen met specifieke personen->iedereen heb ik al geprobeerd en is helaas niet de oplossing :(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan