Tikkend geluid

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wijnen5

Gebruiker
Lid geworden
2 aug 2010
Berichten
7
Hallo,

Ik heb 3 weken geleden een nieuwe pc gekocht, en sinds een paar dagen maakt hij afwisselend (om de paar seconden) een soort tikkend geluid snel achter elkaar, dit gebeurt meestal pas een paar minuten nadat ik mijn pc heb opgestart. en vooral als ik bijv. een game speel. het is niet het geluid van een defecte hardeschijf want dat geluid herken ik. weet iemand wat het wel kan zijn?

Alvast Bedankt!:d
 
Goedemiddag,

Ik zou de pc onder mijn arm nemen en terug naar de winkel je hebt neem ik aan garantie , of maak hem open en probeer te lokaliseren waar de tik vandaan komt maar mijn voorkeur is de eerste optie.
 
Bij dat tikkend geluid denk ik toch aan de hardeschijf ( Koop nooit een pc waar maxtor inzit )
 
@ daand

Ik werk zelf bij een datarecovery bedrijf, maar koop nooit een pc waar een seagate in zit! Maxtor komt niet vaak terug, WD nog minder, maar seagates zoals ze vaak in Packard Bell desktops en laptops zitten, bij de 100, binnen 1/2 jaar.
 
N.B. Maxtor is opgekocht door Seagate, dus als Seagate de merknaam Maxtor gaat gebruiken, ook niet kopen. Seagates zijn goedkoper dan WD´s, maar met WD´s ervaar ik veel minder problemen, ook bij recovery.
 
mn ouders hebben een packard bell pc met seagate doet het al 3 jaar goed en mijn broertje heeft een packard bell laptop en die bevatten Western Digital
 
@Mloenkaugm,

Graag nutteloze berichten achterwege laten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan