Robertusje
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 11 nov 2007
Ik ga nu toch maar een nieuwe laptop kopen en ik hoop op hulp en advies.
Als ik bijv. iets aan het downloaden ben met Bitcomet dan is mijn laptop soms bijna niet meer te gebruiken of hij valt soms zelfs uit. Als ik iets open dan gaat het vorige scherm weg op een manier alsof het langzaam als water uit de onderkant van het scherm wegloopt. Even sluiten is er niet bij.
Niet dat hij dan zoveel download ofzo maar bijv. maar met 300kb per sec. en uploaden 50 per sec. terwijl mijn abonnement goed is voor 3mb per sec en dat doet hij ook in de test.
Wat doe ik met mijn laptop?
Niets bijzonders maar vooral internetten, downloaden, Word, Excel, Paintshoppro, Dreamweaver voor mijn website, dvd's van foto's maken met Magix foto's of dvd, en dvd's maken met convert2dvd.Vooral nooit gamen!
Ik wil dat hij vooral behoorlijk sneller is dan de Dell die ik nu heb want die is bijna niet meer te gebruiken als er een programma bezig is.
Software heb ik uiteraard allemaal van mijn huidige laptop en van mijn pc alleen staat op beide nu Windows XP Home en de nieuwe laptop staat dan Windows 7 neem ik aan.
Kan ik alle software ook gebruiken bij Windows 7?
Hoeveel gb geheugen adviseren jullie?
En welke processor?
Ik geloof ook dat de snelheid van de harde schijf belangrijk is?
Videokaart daar heb ik ook iets over gelezen onboard videokaart of een losse?
En dan heb ik ook gelezen over 32 bit versie of 64 bit?
Veel vragen en ik hoop dat iemand me alles duidelijk kan maken.
Ik denk dat ik kies voor een ASUS of een HP
Nu heb ik:
Ik heb nu een Dell inspiron 1100.
Intel(R)
Pentium(R) 4 CPU 2.40 Ghz
Kloksnelheid 2.39 Ghz 1.00 Gb
De harddisck is 4200 RPM
Als ik bijv. iets aan het downloaden ben met Bitcomet dan is mijn laptop soms bijna niet meer te gebruiken of hij valt soms zelfs uit. Als ik iets open dan gaat het vorige scherm weg op een manier alsof het langzaam als water uit de onderkant van het scherm wegloopt. Even sluiten is er niet bij.
Niet dat hij dan zoveel download ofzo maar bijv. maar met 300kb per sec. en uploaden 50 per sec. terwijl mijn abonnement goed is voor 3mb per sec en dat doet hij ook in de test.
Wat doe ik met mijn laptop?
Niets bijzonders maar vooral internetten, downloaden, Word, Excel, Paintshoppro, Dreamweaver voor mijn website, dvd's van foto's maken met Magix foto's of dvd, en dvd's maken met convert2dvd.Vooral nooit gamen!
Ik wil dat hij vooral behoorlijk sneller is dan de Dell die ik nu heb want die is bijna niet meer te gebruiken als er een programma bezig is.
Software heb ik uiteraard allemaal van mijn huidige laptop en van mijn pc alleen staat op beide nu Windows XP Home en de nieuwe laptop staat dan Windows 7 neem ik aan.
Kan ik alle software ook gebruiken bij Windows 7?
Hoeveel gb geheugen adviseren jullie?
En welke processor?
Ik geloof ook dat de snelheid van de harde schijf belangrijk is?
Videokaart daar heb ik ook iets over gelezen onboard videokaart of een losse?
En dan heb ik ook gelezen over 32 bit versie of 64 bit?
Veel vragen en ik hoop dat iemand me alles duidelijk kan maken.
Ik denk dat ik kies voor een ASUS of een HP
Nu heb ik:
Ik heb nu een Dell inspiron 1100.
Intel(R)
Pentium(R) 4 CPU 2.40 Ghz
Kloksnelheid 2.39 Ghz 1.00 Gb
De harddisck is 4200 RPM