appdata > roaming > bittorrent: files verwijderen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

rapaljera

Gebruiker
Lid geworden
27 aug 2007
Berichten
123
Hoi,

Ik kwam erachter dat in de map appdata > roaming > bittorrent nogal wat .torrent files staan.
Kan ik die verwijderen zonder gevolgen?

er zit ook een map 'data' en een map 'locale' in, kan ik die verwijderen?
hetzelfde geld voor .dat files (rss.dat, rss.dat.old, resume.dat.old) en bittorrent.lng files.
en er bevindt zich een kladblok file genaamd bittorrent.

m.a.w, kan ik deze gehele map leegmaken?
 
Hallo,

.torrent bestanden kun je altijd verwijderen na de download omdat dat bestand alleen nodig is voor de torrent te openen in bittorent. Wat de andere bestanden betreffen raad ik je aan om deze niet te verwijderen, je loopt het risico dat bittorent niet meer goed functioneert.

Mvg, codGmer
 
Bittorent kan niet worden gedeinstalleerd

Hallo,

Heb sinds kort Bittorent geinstalleerd. Sinds vandaag liep de PC vast. Het programma Bittorent is de boosdoener volgens mij. Ik heb geprobeerd het programma te verwijderen via configuratiescherm > programma verwijderen. Maar Bittorent is helemaal niet zichtbaar in de lijst! :mad:Heb ook al een systeemherstel gedaan (windows 7 professional) maar dit hielp ook niet. Het lijkt wel of iets verhindert dat ik het programma Bittorent kan verwijderen.

Hoe kan ik nu voorgoed dit programma verwijderen? Is er zoiets als een superverwijder programma?

Begrijp vooral niet waarom het programma niet zichtbaar is in de lijst van software verwijderen.

Nou, hoop dat iemand me kan helpen. Alvast bedankt!!
 
Graag een eigen topic aanmaken. Het is niet toegestaan mee te liften in iemand zijn / haar topic. Daarbij mogen oude topics met rust gelaten worden. Deze is van 2010, dus al heel lang niet actueel meer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan