Windows 7 blauw scherm bij installatie language pack

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sjiro

Gebruiker
Lid geworden
29 jun 2009
Berichten
24
Goedenmorgen, middag of avond,

Sinds vandaag heb ik Windows 7 op mijn PC geïnstalleerd. Tot nog toe werkt het als een zonnetje ik heb echter één probleem. Van origine is mijn Windows 7 versie Engels en deze wil ik graag omzetten naar een Nederlandse versie. Nu heb ik via Windows Update geprobeerd Nederlands toe te voegen aan mijn Windows 7. Het downloaden gaat prima en het installeren ook tot de allerlaatste loodjes. Dan schiet mijn Windows 7 opeens op zwart en eindig ik met een blauw scherm. Om duidelijk aan te geven wat er op het scherm te lezen valt heb ik er bij de derde keer proberen maar een foto van gemaakt (http://i56.tinypic.com/2niu5z.jpg).

Afijn. Mijn vraag luidt dus, weet iemand wat ik verkeerd doe (of gedaan heb) gedurende het installeren van het Nederlandse taalpakket? Ik heb al wat rond gegoogled en kom steeds uit op een fout van mijn NOD32. Moet ik deze dan deïnstalleren alvorens ik het weer probeer?

Mocht er behoefte zijn aan een .dmp bestandje, die heb ik wel maar die moet ik dan nog even uploaden.

Bij voorbaat dank voor alle hulp.

Groet,
Sjiro
 
Zo te zien gaat inderdaad 1 van de Eset modules plat. Als je Eset uitschakelt en opstart zonder antivirus, wellicht gaat de installatie dan wel door.
Welke versie gebruik je eigenlijk van Eset? Anders is het wellicht ook de moeite waard om dit te melden.
 
Ik heb zojuist ESET helemaal uitgeschakeld en de installatie opnieuw uitgevoerd (ben nogal huiverig om mijn AV/Smart Security uit te zetten). Dit heeft inderdaad geholpen en ik heb me Windows 7 nu dus ook in het Nederlands. Nu ben ik even door gaan Googlen en mijn versie van ESET NOD32 (ESET Smart Security 4.2.58.3) veroorzaakt dit probleem dus vaker. Irritant..

Afijn bedankt voor de reactie :D
 
Graag gedaan :thumb:, veel plezier met je taalpakket.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan