Klembord

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ronald Baert

Gebruiker
Lid geworden
4 jul 2008
Berichten
116
Hallo,

Weet iemand waar zich in XP home Nederlands het klembord bevindt :eek:, er is een programma dat naar klembord kopieert maar waar zit dat? Bij zoeken> bestanden en mappen op de C schijf wordt er geen "klembord" gevonden!

Alvast bedankt

R. Baert
 
Ga naar start, typ in clipbrd en, ok drukken en daar zou het klembord moeten zijn.
 
Was vergeten te zeggen (uitvoeren).
Dus ga naar start ,dan utvoeren ,typ in clipbrd , en ok ..........
 
clipboard

Nou ofwel volg ik je niet goed maar als ik in start druk opent zich een uitklapmenu zonder clip of klemboard icoon, als ik alle programma's open en naar bureau accesoires ga kom ik ook nergens clip of klemboard tegen , wel kladblok en wordpad ook de zoekfunktie vind dat niet raar??
 
Als ge op start drukt krijg je toch zo,n venster te zien.
Rechts onder staat uitvoeren, dat aanklikken,intypen ,en oké..
 

Bijlagen

  • ScreenShot003.jpg
    ScreenShot003.jpg
    94,8 KB · Weergaven: 216
Ja juist als ik clibrd intyp zoals je voorstelt in uitvoeren dan opent zich inderdaad een scherm daar heet het dan plakboek, als ik in uitvoeren" klembord" ingaf vond hij het niet, dus t'moet zijn zoals jij voorstelt anders wordt het niet gevonden. Bovendien zouden daar enkele files in moeten zitten die daarnaartoe werden gekopieerd maar dat blijkt niet te zijn, ik zal het nog eens moeten proberen mogelijk worden de files in dat clipbrd verwijderd bij afsluiten als je ze niet opsloeg.

Alvast bedankt
(ik gebruik het freeware program imageShack uploader en die copieerd automatisch een link van je ge uploade file naar het klembord (clipbrd) zodat je de link daar moet halen als je die wil verzenden, alleen ik vond die toepassing niet)

Ontdek juist dat er inderdaad een link gekopieerd word naar dat "plakboek" maar daar kan je niets mee doen (kan hem niet copieeren, knippen en/of plakken) m.a.w. als ik die link zou willen door mailen moet ik hem zelf overtypen in de mail, is dat normaal? kan hem wel opslaan en krijgt dan een clip extensie in mijn dokumenten t'is misschien dat wat ik moet meezenden in een mail want als ik dat icoon met clip extensie wil zelf openen moet ik zelf aanduiden met welk program ik die wil openen of er moet naar gezocht worden op internet. Straffe toebak allemaal weer.
 
Laatst bewerkt:
OK bedankt, na mijn vorige reaktie waar ik met de link "niets kon doen" zag ik dit is niet juist, met het toetsen commando CTRL-C en CTRL-V werkt het dus wel en kan ik de link wel copieeren en pasten .
Alvast bedankt allen weet nu hoe klembord/clipboard moet gevonden worden en hoe de link gekopieerd en gemaild

R. Baert
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan