Foutmelding

Status
Niet open voor verdere reacties.

kappel

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
21 mrt 2005
Berichten
1.399
Ik krijg de melding dat mijn Office niet legaal is.
Als ik nu office verwijder en Windows 7 opnieuw installeer en daarna office opnieuw installeer is de foutmelding dan (tot de volgende update) weer verdwenen?
 
Dat zou wel werken, maar toch ook wel een aardige klus (tenzij je een image hebt)
De beste werkwijze is een licentie kopen.
Het gaat om de Office Genuine Advantage tool
Helpmij helpt niet met illegale software.
Via Google kun je er meer over lezen.


Mvg Loe
 
Dat zou wel werken, maar toch ook wel een aardige klus (tenzij je een image hebt)
De beste werkwijze is een licentie kopen.
Het gaat om de Office Genuine Advantage tool
Helpmij helpt niet met illegale software.
Via Google kun je er meer over lezen.


Mvg Loe

Vind ik in principe ook maar voor een klein beetje gebruik van Access +/- 400 euro betalen vind ik wel veel.
De lichte versie heeft Access niet, dat is het probleem.

Dank en groet
 
Of gebruik gewoon OpenOffice. Net zo goed en geen gezeur met licenties.
 
Of gebruik gewoon OpenOffice. Net zo goed en geen gezeur met licenties.

Werkt excel (bestaande bestanden) daar ook op?
Moet je dat opnieuw leren of komt het overeen met office?
Nico Sr
(7 jr AOW)
 
Excel en Word bestanden kun je gewoon bekijken en bewerken in OpenOffice. Voor gewoon alledaags gebruik is dit ook ruim voldoende. Ga je echt met macro's aan de slag, dan is OpenOffice wel een heel andere wereld.

Voor sommige mensen is er nog een voordeel. Office 2007 en 2010 hebben een totaal vernieuwde manier van werken. OpenOffice werkt nog op de oude vertrouwde manier.

Daarnaast kun je beide pakketten tegelijk op je computer zetten. Kun je zelf eens kijken of het bevalt.
 
Excel en Word bestanden kun je gewoon bekijken en bewerken in OpenOffice. Voor gewoon alledaags gebruik is dit ook ruim voldoende. Ga je echt met macro's aan de slag, dan is OpenOffice wel een heel andere wereld.

Voor sommige mensen is er nog een voordeel. Office 2007 en 2010 hebben een totaal vernieuwde manier van werken. OpenOffice werkt nog op de oude vertrouwde manier.

Daarnaast kun je beide pakketten tegelijk op je computer zetten. Kun je zelf eens kijken of het bevalt.

We gaan weer aan het experimenteren.
Bedankt,
Nico
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan