Ati xpress 200m

Status
Niet open voor verdere reacties.

wii0fan

Gebruiker
Lid geworden
8 mrt 2009
Goedemiddag HelpMij forum!

Ik heb een vraagje, ik heb zojuist mijn laptop opnieuw geïnstalleerd. De videodriver ook, maar ik heb het idee dat die niet 100% goed werkt.

Mijn vraag:
Ik zoek de ATI XPRESS 200M driver voor Windows 7 32-bit.
En ik zoek dat ATI programma'tje (dat heet volgensmij ATI catalyst) waarmee je dan aan de rechterkant van de taakbalk zo'n icoontje ziet, en als je daar dan op klikt, dan krijg je allemaal opties over je beeldscherm. Eigenlijk net zoiets als NVIDIA Control Panel.

Ik hoop dat ik genoeg info heb gegeven en ik hoop dat jullie me snappen.

MVG,
Wii0fan

Heb je wel de chipset geïnstalleerd die je kunt downloaden bij de fabrikant van je laptop? Geef anders de specs van je laptop (merk/type enz.)

Heb je wel de chipset geïnstalleerd die je kunt downloaden bij de fabrikant van je laptop? Geef anders de specs van je laptop (merk/type enz.)

Ik heb een Packard Bell EasyNote ARC21. ;)
Oftewel EasyNote MZ36

Laatst bewerkt:
Het web staat vol met de vraag waarnaar jij zoekt,bij Packard Bell staat het modelnr. niet op de site en nu schijnt het een subcatogorie te zijn van model MH36,wat een gedoe zeg daar bij BELL.
Enfin, hier op dit forum (Engels en vraag heeft de status opgelost) worden een paar suggesties gegeven betreffende jouw driver,kijk zelf maar eens ff.
Succes.

Laatst bewerkt:
Hoi,

Als je geen cd-rom erbij hebt gekregen zal je dus deze driver op de site van p.b. moeten halen of even google of zie voorganger:thumb:

Het web staat vol met de vraag waarnaar jij zoekt,bij Packard Bell staat het modelnr. niet op de site en nu schijnt het een subcatogorie te zijn van model MH36,wat een gedoe zeg daar bij BELL.
Enfin, hier op dit forum (Engels en vraag heeft de status opgelost) worden een paar suggesties gegeven betreffende jouw driver,kijk zelf maar eens ff.
Succes.

Bedankt! :D
Hehe, eindelijk opgelost!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan