Een goed boek?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rizzle23

Gebruiker
Lid geworden
31 jan 2010
Berichten
53
Hallo allemaal,

Ik wil graag een webbased rpg maken in asp .net met vb. maar nu ben ik dus op zoek naar een goed starters boek. ik zat te denken aan asp.net 3.5 de basis van M. van Ottegem http://www.bol.com/nl/p/nederlandse...is/1001004005752431/index.html#product_images (Ik programmeer namelijk in VB .net 2008 dus 3.5).

Ik wil dus nu weten of het een goed boek is? Ik heb al wel een beetje een basis van vb 2008. ik heb namelijk het boek visual basic de basis 2008 en daar mee ben ik op de helft. als dit geen goed boek is willen jullie dan andere suggesties geven?

bvd
Groetjes Roald
 
Zelf vond/vind ik het altijd fijner om via video's te leren. Op deze website hebben ze enorm veel video's en daar kun je een heel eind mee komen. Je hebt al een abonnement vanaf 60 dollar. Het lijkt misschien veel geld, maar je krijgt echt waar voor je geld. (overigens valt 60 dollar wel mee met de huidige dollar koers, haha). De video's zijn wel in het engels, weet niet of dat een probleem voor je is?

Verder is dit een heel bekend en goed boek (weer in het engels).

Het boek waar jij het over hebt, ken ik niet en daar kan ik dus ook geen uitspraken voer doen.

Hoop dat je hier wat aan hebt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan