hotmail account geblokkeerd!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

dump

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2003
Berichten
460
Hoi allen.
Van mijn 3 hotmail accounts kan ik ineens niet meer op een daarvan terecht. Weliswaar een account voor reklame/bestellingen/**** e.d. maar toch veel gebruikt. Ik krijg nu een ander scherm als ik wil inloggen
--- http://img94.imageshack.us/img94/11/onzin1.jpg ---
Hier wordt mij aangeboden mijn account terug te krijgen mits ik mijn mobiele telefoonnummer invoer
--- http://img227.imageshack.us/img227/3328/onzin2.jpg ---
waarna ik een code kan ontvangen om mijn account weer te bereiken.
Moet ik deze onzin geloven? Los daarvan. Ik ga toch echt niet mijn mobiele nummer geven!
Is hier iets over bekend?
Doei, Dump.
 
wat ze eigelijk bedoelen

je hebt je e-mail voor iets verkeerd opgegeven,
die heeft een hoop spam/ongewenste e-mails verstuurd over jou mail
hotmail heeft jou mail geblokeerd
nu vragen ze je nummer in te voeren,
je krijgt een code gestuurd om je acc weer vrij te geven en het wachtwoord te veranderen

het is wel veilig om je nummer in te voeren maar als niet je andere hebt kun je die beter gebruiken en dit zo laten
 
allemaal goed en wel, maar wat als je niet in Nederland woont? ..
Mijn account is ook geblokkeerd en ik wil deze deblokkeren via gsm-validatie. Ik kan echter geen Belgisch gsm nummer invullen, want 'belgie' staat niet tussen de mogelijke opties :confused: ..
iemand een idee ? ..
 
Ik kom ook mijn Hormail niet meer in

Hallo

Ik kan ook mijn hotmail niet meer in.:mad:
Ik heb wel mijn mobielenummer gegeven en een code ontvangen. nou...ik kom er nog niet in.
Heb ook een heel formulier ingevuld, daar vroegen ze van alles van geboortedatum, eigen naam postcode. onderwerpen van mailtjes, e-mailadressen van contactpersonen.
Zij zouden binnen 24 uur ontact met me opnemen. Nou niks gehoord.
Ik heb al op een andere site gelezen dat de helpdesk dus gewoon niet of nauwelijks regeert.
Er zijn ontzettend veel mensen die hun hotmail niet meer inkomen.

Iemand nog suggesties? Denk het haast niet.
 
Sorry voor hen die het niet lukt.
Maar bij mij was het in 1 minuutje opgelost. Simkaartje (10€) met nieuw telefoonnummer gebruikt (zodat mijn eigen nummer onbekend bleef). Verzonden en gelijk de code terug gekregen en gedeblokkeerd. Sterkte voor hen die het nog niet is gelukt.

Wel heb ik hiervan geleerd dat ik redelijk belangrijke zaken die ik op de hotmail bewaar ook gelijk doorstuur naar een van mijn andere hotmail accounts. Je zal het toch maar nodig hebben en er niet/of op korte termijn, meer bij kunnen. Dat is echt balen.
Doei, Dump.
 
Ik heb het zelfde probleem gehad.
Het is inderdaat erg makkelijk optelossen.
De eerste keer dat ik me nummer invoerde en de code kreeg die invulde deed die het niet.
Dus heb ik het nog een keer gedaan en ja hoor hij deed het weer.
Toch raar want ik heb niks verstuurt aan spawm maar ok dat terzijde.

Het enige nadeel is je kan je verzonden berichten niet meer zien :confused:, iemand hier een oplossing voor??
 
Ik heb mijn account ook weer terug

Ik heb het net weer geprobeerd met een nieuwe code
En het is gelukt!!

Ik kan wel mijn verzonden berichten zien in hotmail.
 
Topic gaat nu op slot. Topicstarter is geholpen en ondertussen is het topic nu diverse malen gekaapt en dat is niet toegestaan op Helpmij. Daarnaast wordt er nu ook een vraag gesteld die niet over het geblokkeerde account gaat.

Iedereen die niet Dump is en nog met een probleem zit graag een eigen vraag aanmaken :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan