Accu snel leeg van samsung galaxy S

Status
Niet open voor verdere reacties.

satshow

Moderator
Forumleiding
Moderator
Lid geworden
12 jun 2001
Berichten
3.879
Besturingssysteem
Linux KDE Neon
Office versie
Libreoffice
Ik heb hier een samsung galaxy S. Hiermee doe ik veel twitteren en wat surfen. Ik moet zowat iedere dag mijn gsm op laden omdat die helemaal leeg is.
Heeft iemand toevallig een tip om de accuduur te verlengen?
 
Probeer als eerste de helderheid van je scherm zo laag mogelijk te zetten, dit scheelt al.
Geen muziek op de achtergrond draaien zou ook al helpen, en 'em gewoon uitzetten als je hem echt niet nodig hebt.... ja dit zou wel het meeste moeten helpen.
Probeer hem eens van een internet verbinding af te halen als je internet niet gebruikt. Dan zou denk ik de internet kaart in dat ding ook minder verbruiken.
 
Wat is BT? Heb hem vanacht gewoon uitgezet, hoef in de nacht toch niet te bellen.
 
BT ? Zou zomaar BlueTooth kunnen zijn.... vreet inderdaad energie...

Download op de "Android Market" de free version van "Advanced Task Killer" en gebruik dit programma consequent...

(Bij Android blijft elke applicatie die je aanklikt op de achtergrond draaien... dus ook die leuke programma'tjes die gebruik maken van stroomvreters als GPS, BT, WiFi, etc. )
 
Laatst bewerkt:
Bluetooth staat hier uit net als wifi. Ik gebruik het programma actieve applicaties vaak. Hiermee kan ik ook lopende programma's afsluiten. Volgens mij werkt dat ook wel prima.

Of is dat weer iets anders?
 
Bluetooth, Wifi en ook GPRS gebruiken veel energie als ze aanstaan.
Wat ook heel veel gebruikt (heb ik vandaag ontdekt) is dat de MP3 speler ook een stroomvreter is. IN een paar uur trekt hij je akku ook redelijk omlaag.
 
Ik heb hier de mp3 speler nog niet eens gebruikt hier. Ik vermoed dat de controle op nieuwe mail ed ook veel stroom vergt van de accu.
 
Ja, waarschijnlijk wel. Dan gebruik je jouw internet kaart, WIFI, etc. dus dat kost ook weer batterij leven.
Maar dit is vrij normaal voor dit type telefoon, als je gaat bezuinigen etc, kan je hooguit 3 dagen mee vooruit. ( als hij altijd aanstaat )
Maar niet gaan bezuinigen, gwn gebruiken waarvoor hij bedoelt is, entertainment. Geen zorgen gaan maken over het batterij leven :):thumb::thumb:
 
Ik gebruik ook gewoon waar die voor gemaakt is. Moet er alleen aan denken dat als ik een dag weg ga ergens naar toe de lader meeneem.
 
Zelf neem ik altijd zowel de lader als de kabel mee. Dan kan ik hem ook aan de USB poort hangen en laadt hij ook op, terwijl ik de bestanden synchroniseer.
 
Je kan ook kiezen voor een extended battery van 3000mah is volgens mij meer dan het dubbel wat samsung normaal heeft. Hierdoor gaat de batterij ook 2 keer zo lang mee.
Mocht je intresse hebben dan kun je me mailen op
Ook voor andere batterijen kunt u mailen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ondertussen maak ik gebruik van de speedmodkernel en daarin kan ik een stuk langer gebruiken van 1 accu zonder op te laden.
Overigens is dit topic al een aantal maanden oud en kan dus ook met rust gelaten worden voor de rest. Zet er dus een slotje op.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan