VOB naar MP4 overzetten.

Status
Niet open voor verdere reacties.

laagvlieger

Gebruiker
Lid geworden
7 mei 2001
Berichten
524
Beste lezers,

Het gekke is dat ik op dit forum het begrip 'VOB' niet ben tegengekomen.
Het volgende: Willen een aan (legaal) verkregen 'VOB bestanden' (MPEG2 bestanden) bestanden omzetten naar MP4 om deze op mijn Ipad te zetten, na eerst deze 'RAR bestanden' vanuit 'Winrar' omgezet te hebben. Dat is het enige bestansformaat wat Ipad accepteert. Heb zelf het speciale progje '4media Ipad Video Converter'. Als ik deze opstart herkend hij totaal geen 'VOB bestanden' Het venstertje blijft leeg. Eveneens bij het gebruik van 'AVS video converter' is het niet veel beter gesteld. Wat kan ik doen om deze bestanden naar 'MP4' om te zetten?

Met dank, Marc
 
Laatst bewerkt:
je kunt een .VOB bestand renamen naar een .avi
Daarna kun je kijken of dat prog ze alsnog wil omzetten naar MP4
 
Bedankt voor je reactie, John.
Het probleem is nu, dat ik het VOB bestand door rechts te klikken niet kan hernoemen. Is er misschien een andere manier?
 
Laatst bewerkt:
Ik kan alles verder hernoemen, zoals foto's, mappen enz., alleen geen filmbestanden. Heb laatst nog een zeer uitvoerige computer check uitegvoerd en werden geen fouten gevonden, dus ik weet ook niet waarom.
 
Maar ik wil weten waarom je ze niet kan hernoemen, krijg je een foutmelding ?? of zijn ze door een applicatie in gebruik ?
 
Nee, geen foutmelding, maar als ik rechtsklik en het menuutje krijg staat er geen 'naam wijzigen' bij.
 
Helaas , dan weet ik het ook niet.

Vreemd dat dat er niet bij staat trouwens.

Legaal verkregen,dat begrijp ik ook niet helemaal.
Heb je een kopie gemaakt van een dvd ??
 
Ik zou deze Free Video Converter eens proberen.
VOB staat onder de input formats en mp4 onder de output formats, dus het converteren zou moeten lukken.

Succes!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan