netwerk brug

Status
Niet open voor verdere reacties.

wiebelageveen

Gebruiker
Lid geworden
30 apr 2009
Berichten
90
Hallo,

Ik wil graag een netwerk brug tussen mijn computer en mijn playstation 2.
want dan kan ik sommige spellen online spelen. ik hoorde van een vriend dat ik dan een kabel tussen mijn computer en playstation moest doen. en dat de playstation dan mijn draadloos netwerk kan ontvangen. dus heb ik die kabel gedaan maar nu moet ik dus ergens bij configuratie scherm die netwerk brug instellen maar ik heb geen idee hoe.

Kan iemand me helpen?
 
moet je op het icoontje met het pc'tje in de taakbalk rechtermuisknop, netwerk instellen, bestand verbindingsbrug instellen.
 
Ik krijg de volgende fout:

Netwerkbrug:

U moet ten minste twee LAN- of hogesnelheids-Internet-verbindingen die niet door Internet-verbinding delen worden gebruikt als u een netwerk brug wilt maken.
 
ehh, verder kom ik ook niet. weet je vriend niet hoe het moet? n.b. hij wist dat het kon.
 
Nee, Ik zal wel kijken mischien dat er nog andere mensen hierop reageren.

Toch bedankt.
 
ik zal nog ff kijken op mijn eigen pc met xp of ik het wel voor elkaar krijg.
 
sorry, ik krijg het niet voor elkaar :(. ik heb het zelf ook een keer willen proberen, maar het lukte het niet. probeer eens te googlen ''ps2 pc lan verbindingsbrug'' zonder aanhalingstekens.
 
als je een netwerkbrug wilt maken.

moet je zorgen dat er op de desktop 2 lan verbindingen mogelijk zijn
oftewel de onboard lan + een extra pci lan kaartje er bij prikken deze 2 als brug instellen 1 van de 2 poorten een kabel trekken naar je Playstation andere lan poort op je desktop voorzien van een internet kabel met internet verbinding en voila klaar
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan