Goedemiddag,
Ik zit eigenlijk met een paar bij elkaar horende vragen. Zie de bijlage.
[bijlage]
Ik wil uit het werkblad 'over-zicht' diverse informatie halen. Per rij (bijv. Naam 1) wil ik, als deze voldoet aan een bepaalde waarde (YES in kolom I of J), dat informatie uit bijv. kolommen A, B, C, E, G en H wordt gekopieerd naar het werkblad 'deeloverzicht'.
Hierbij wil ik dat deze rij automatisch nieuw wordt aangemaakt in het werkblad 'deeloverzicht', met alle informatie uit de hierboven genoemde kolommen (A, B, C, E, G en H) uit werkblad 'over-zicht'.
Het is de bedoeling dat dit alleen maar koppelingen zijn. Dus de informatie die in het werkblad 'deeloverzicht' wordt gezet (van kolommen A, B, C, E, G en H uit werkblad 'over-zicht') zijn eigenlijk verwijzingen naar de kolommen uit het werkblad 'over-zicht'.
Het liefste wil ik dat er tegelijk met die rij nóg een rij wordt aangemaakt, die inklapbaar (dus gegroepeerd) wordt, zodat deze alleen zichtbaar is als deze uitgeklapt wordt. Dit wil ik omdat de 2e rij een detailrij is en niet perse weergegeven hoeft te worden. Maar het belangrijkste vindt ik dat er automatisch rijen ingevuld en aangemaakt worden.
Heb de laatste paar dagen zoveel mogelijk geprobeerd het zelf uit te vogelen, maar ik en er toch niet uitgekomen, waarschijnlijk doordat ik niet vaak zo uitgebreidt met excel-functies werk.
Alvast heel erg bedankt in ieder geval!
Nogmaals bedankt.
Ik zit eigenlijk met een paar bij elkaar horende vragen. Zie de bijlage.
[bijlage]
Ik wil uit het werkblad 'over-zicht' diverse informatie halen. Per rij (bijv. Naam 1) wil ik, als deze voldoet aan een bepaalde waarde (YES in kolom I of J), dat informatie uit bijv. kolommen A, B, C, E, G en H wordt gekopieerd naar het werkblad 'deeloverzicht'.
Hierbij wil ik dat deze rij automatisch nieuw wordt aangemaakt in het werkblad 'deeloverzicht', met alle informatie uit de hierboven genoemde kolommen (A, B, C, E, G en H) uit werkblad 'over-zicht'.
Het is de bedoeling dat dit alleen maar koppelingen zijn. Dus de informatie die in het werkblad 'deeloverzicht' wordt gezet (van kolommen A, B, C, E, G en H uit werkblad 'over-zicht') zijn eigenlijk verwijzingen naar de kolommen uit het werkblad 'over-zicht'.
Het liefste wil ik dat er tegelijk met die rij nóg een rij wordt aangemaakt, die inklapbaar (dus gegroepeerd) wordt, zodat deze alleen zichtbaar is als deze uitgeklapt wordt. Dit wil ik omdat de 2e rij een detailrij is en niet perse weergegeven hoeft te worden. Maar het belangrijkste vindt ik dat er automatisch rijen ingevuld en aangemaakt worden.
Heb de laatste paar dagen zoveel mogelijk geprobeerd het zelf uit te vogelen, maar ik en er toch niet uitgekomen, waarschijnlijk doordat ik niet vaak zo uitgebreidt met excel-functies werk.
Alvast heel erg bedankt in ieder geval!
Nogmaals bedankt.
Laatst bewerkt: