Radio Op Website.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Finded

Gebruiker
Lid geworden
5 okt 2010
Beste Helpmij Forum Leden,
Ik wil graag een radio maken voor op mijn website.
Dingen als Listen2myradio.com wil ik eigenlijk niet maar gewoon een klein icoontje op de website waarbij je op play kunt klikken en het gewoon hoort.

Ik weet dat je dit soort dingen kunt kopen maar dat is me eigenlijk te duur :o
Kan dit ook gratis?

Of Illegaal? :rolleyes:

Groeten Ruben.

Laatst bewerkt:
Radio

Shoutcast ziet er moeilijk uit ik kan het proberen.
Songza ziet er goed uit maar kun je ook een "player" op je website kunnen zetten?

Alvast bedankt, Ruben/Finded

P.S
Moet je bij deze radio iets als een Sena bewijs kopen? En zitten er verder nog kosten aan verbonden? :eek:

ik weet zelf niet wat een sena bewijs is maar volgens mij moet je wel rechten aanvragen (bumastemra) maar misschien kun je dit nog wel even door lesen

www.habbotop.com

heeft dit:

Wat is SENA?
Sena is een organisatie in Nederland die de 'naburige rechten' regelt van de makers van muziek. Dit betekent dat elke artiest of producent recht heeft op een vergoeding wanneer zijn of haar muziek afgespeeld wordt op radio, computer, televisie en sinds kort ook in bedrijven. Hieronder valt ook muziek die via de telefoon (wachtstand) en bijvoorbeeld in een lift te horen is.

HabboTop heeft het recht om legaal verkregen muziek af te spelen op de radio omdat we simpelweg de rechten betalen aan SENA. Met trots mogen wij dan ook ons SENA logo tonen op de website!
[/COLOR][/SIZE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan