• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

access query niet zichtbaar bij importeren in Excel

• Onderwerp starter Onderwerp starter mlc1
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

mlc1

Gebruiker
Lid geworden
22 mrt 2010
Hallo allemaal

Ik probeer een accessquery te importeren in excel.

werkbalk
Gegevens -> Externe gegevens ophalen -> van Access

dan verschijnt het schermpje tabel selecteren met daarin maar een paar van alle queries en tabellen, echter de query die ik moet hebben ontbtreekt daarin.

---
wat ik wil is de gegevens van een access query importeren op een bestaand tabblad
in een excel werkmap

Wie weet de oplossing?

Bijvoorbaat dank

Ron

Waarom export je de query dan niet eerst vanuit Access in een .xls format om hem vervolgens te kunnen openen in Excel?

Waarom export je de query dan niet eerst vanuit Access in een .xls format om hem vervolgens te kunnen openen in Excel?

HI superzeeuw

ik wil de gegevens direct in mijn excelfile importeren en deze gegevens verder gebruiken.

groet ron

Ik heb er geen gericht onderzoek naar gedaan maar ik zag wel dat tijdens het importeren rechtstreeks vanuit Access je enkel normale queries te zien krijgt, zeker geen union, make table, of andere queries.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan