Could not open Install.log file

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ferna37

Gebruiker
Lid geworden
14 okt 2010
Hallo,

Bij deze vraag ik hulp bij het volgende:

Ik wil een programma van mijn pc verwijderen, en telkens krijg ik de melding:
aakgsi.jpg

Ik heb het programma al eens erover geïnstalleerd en daarna proberen te verwijderen, maar ook dit helpt niet.
Op een Engelse site heb ik een oplossing gevonden, maar aangezien mijn kennis van het Engels niet verder gaat dan wat bioscoopEngels begrijp ik hier niet veel van.
Zou iemand voor die oplossing eens willen vertalen in voor een computerleek begrijpbaar Nederlands, zodat ik het programma zo te zien op eenvoudige wijze wel zal kunnen verwijderen ??
30cwq5k.jpg

Vast heel erg bedankt voor de hulp,

mvg

Ferna

Vrij vertaald staat het onderstaande er:

navigeer naar de installatie folder
knip of move ( verschuif) de install.log naar je bureaublad.
NIET kopiëren.
Run de uninstaller en het zal je vragen naar de locatie van de install.log
selecteer de uninstall.log die je eerder hebt verplaatst en voila het programma wordt verwijdert.

Heel hartelijk bedankt voor Uw hulp.

Ik begrijp het verhaal niet goed, ik ben naar programfiles gegaan en daar staat inderdaad die INSTALL.LOG
30nkopu.jpg

Ik kan die "knippen" en op mijn bureaublad plaatsen, maar dan komt het !!.

Run de uninstaller ( welke ??) Ik heb Revo unistaller op mijn pc staan, maar als ik die start, krijg ik alleen programma's te zien die kunnen verwijderd worden.
Voor zover ik iets van Revo ken, - en dat is inderdaad niet veel -,zal deze mij niet vragen naar de locatie van een bestand ??
En dan nog vind ik het vreemd dat door verwijdering van die Log file het hele programma zou verwijderd worden.

Mocht er dien aangaande nog nuttige informatie zijn, dan hou ik mij aanbevolen.

Vast weer dank,

mvg

Ferna

:D

Hallo,

Even melden, dat het is gelukt !!.
Nadat ik die logfile in een mapje op het bureaublad had "geplakt" , ben ik naar Revo uninstaller gegaan, en heb daar het programma aangeklikt en na wat tegenpruttelen toch kunnen verwijderen.

Hartelijk dank voor de hulp.

mvg

Ferna

wat een beetje vertaal werk al niet kan.
veel plezier er verder mee.
en tot een volgende keer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan