Helpmij.nl
Helpmij.nl
Helpmij.nl
Steun Helpmij.nl! Klik hier     Computerprobleem? Klik hier!

Weergeven resultaten 1 tot 8 van 8

Onderwerp: Bestanden groter dan 4GB.

Bestanden groter dan 4GB.

hallo

ik heb het beschreven probleem ook, maar mijn pc, de c schijf enzo, staan al op ntfs, dat deed me dus denken aan de kijken op welke schijf eea uitgepakt wordt en dat is een externe schijf, die staat wel op fat32, merk omega, werkt het converteren op dezelfde manier? en is daarmee dan probleem opgelost?

Adrian

Supermoderator
    Verenigingslid
    frankwannet's avatar
    Afstand tot server
    ±41 km
    Hallo..en welkom op Helpmij.nl

Ja de externe schijf kan je dus ook op die manier converteren.
    Waarbij je C dus vervangt voor de letter van je externe schijf.

convert c: /fs:ntfs
    Laatst aangepast door frankwannet : 31 oktober 2010 om 14:02 Reden: Welkom

Wordt verenigingslid en zie de voordelen.
    Op vragen via email reageer ik niet. Daar is het forum voor.

Hoofdmoderator
    Bestuurslid
    crash's avatar
    Afstand tot server
    ±105 km
    Welkom op Helpmij.nl.

Ik heb je vraag een eigen plek gegeven. Het is niet toegestaan mee te liften in iemand zijn / haar topic. Daarbij was de topic van 2008, dus lang niet actueel meer.
    grtz Lex

Op e-mails over computerproblemen reageer ik niet meer, daar is het forum voor.
    16 augustus 2001 - 2011 is tien jaar lid van Helpmij.nl

groter dan 4gb

hhmmm, ik probeer het, maar het zwart schermpje, voor de bevestiging, is vliegenvlug weg, kan niet eens op bevestiging klikken.

Het is bij mij de I schijf, via usb poort en schrijf ik i met een kleine letter of hoofdletter of maakt dat niet uit? en moet de pc opnieuw opgestart worden? of alleen de schijf in en uitpluggen?

dank je wel trouwens voor de snelle reacties

groetjes

Banned vanschagen's avatar
    Afstand tot server
    ±91 km
    als die externe schijf leeg is
    formateren dan met rechts op de schijf klikken en snel formateren naar NTFS

die schijf is dus niet leeg, daar staan veel bestanden op, muziek, films ed

dus eigenlijk zou ik de bestanden op de c schijf laten uitpakken? door in winrar een map op c te selecteren? en daarna de film weer op de externe schijf zetten

Banned vanschagen's avatar
    Afstand tot server
    ±91 km
    dan converteren zoals frankwannet het je uitlag

dat deed ik dus, maar toen kreeg ik vliegensvlug een zwart schermpje niet eens te zien, om te kunnen bevestigen, zoals op die ene site ook uitgelegd wordt en zoals ik dus eerder berichtte ......... dus het converteren is volgens mij niet gelukt

maar ....

ik heb de bestanden laten uitpakken op mijn andere externe schijf die wel ingesteld is op NTFS en dat is gelukt, alleen zijn de ondertitels niet meegegaan, die zouden er wel bij moeten zijn.... bah
    de bestanden zijn overigens uitgepakt naar imagebestand (moet ik dus branden op te kunnen bekijken) maar ik heb de image vervolgens via winrar opnieuw uit laten pakken en nu zijn het video ts bestanden en kan ik het op mijn pc bekjken, doch er zitten geen voorstukjes in en ik kan de ondertitels niet selecteren, maar goed, even kijken waar dat aan ligt

in ieder geval weet ik wel hoe ik, via een omweg, bestanden groter dan 4GB wel kan uitpakken, gewoon op de andere schijf

9. Dit topic is automatisch gesloten omdat er sinds vier maanden niet meer op gereageerd is.

Indien gewenst kan de topicstarter een verzoek tot heropening indienen.

Berichtenregels

• U mag geen nieuwe vragen starten.
  • U mag niet reageren op berichten.
  • U mag geen bijlagen versturen.
  • U mag uw berichten niet bewerken.
  •  
Helpmij.nl
Helpmij.nl

Helpmij.nl en business

Partners
Sponsoren
Linkpartners